חדשות היום

מלאנוקס מעניקה לפלטפורמות ה”למידה העמוקה” המובילות בעולם את הביצועים המובילים בעולם

מלאנוקס טכנולוגיות , מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי מערכות הלמידה העמוקה המובילות בעולם כמו TensorFlow™, Caffe2, Microsoft Cognitive Toolkit ו- Baidu PaddlePaddle מנצלות את יכולות המרת העומסים החכמה של מלאנוקס כדי לספק ביצועים מובילים בעולם עבור פלטפורמות בינה מלאכותית. פתרונות  ה- RDMA והמרות העומסים החכמה  של מלאנוקס, בשילוב טכנולוגית ה- GPUDirect™ של מלאנוקס ו- NVIDIA® מאפשרים למשתמשים למקסם את ביצועי היישומים ויעילות המערכות שלהם.

פלטפורמות למידה עמוקה נמצאות בשמוש התעשיות וקהילת המחקר כדי לסייע בפתרון בעיות רבות כגון עיבוד שפות טבעיות, זיהוי דיבור, ראייה ממוחשבת, שירותי בריאות, מדעי החיים, שירותים פיננסיים, ביטחון לאומי ועוד.

TensorFlow היא ספריית תוכנות של קוד פתוח שפותחה במקור על ידי חוקרים ומהנדסים בקבוצת המחקר Machine Intelligence של Google. שילוב טכנולוגיית RDMA איפשר הכפלת הביצועים של חילופי נתוני TensorFlow בין צמתים, ובכך לדוגמא התאפשר עיבוד תמונות מהיר יותר.

PaddlePaddle של Baidu (למידה עמוקה מבוזרת ומקבילה) היא פלטפורמת למידה עמוקה גמישה וסקלאבילית. PaddlePaddle תומכת במגוון רחב של ארכיטקטורות רשתות עצביות ואלגוריתמים של אופטימיזציה, כך שניתן להשתמש במספר רב של מעבדים ומעבדים גרפיים כדי להאיץ את תהליך אימון הרשת. PaddlePaddle מנצלת את טכנולוגיית ה- RDMA כדי להשיג תפוקה וביצועים גבוהים ולחסוך מחצית מזמן האימון של למידה עמוקה.

“רשתות עצביות מתקדמות מסתמכות על היכולות של קישוריות חכמה כדי להעביר נתונים במהירות הגבוהה ביותר האפשרית, מה שמאיץ את האלגוריתמים ומקטין את זמן האימון”, אמר גלעד שיינר, סמנכ”ל שיווק במלאנוקס. “על ידי ניצול טכנולוגיות ופתרונות הקישוריות של מלאנוקס, אשכולות של שרתים מסוגלים כעת ללמוד במהירויות, ברמות דיוק ובקני מידה אשר מרחיבים את גבולותיהם של יישומי המחשוב הקוגניטיביים התובעניים ביותר”.

“מפתחים של יישומי למידה עמוקה יכולים לנצל את המערכות היעילות ואת ספריית NBCL 2.0 של NVIDIA אשר מיישמת תמיכה באינפיניבנד ובוחרת באופן אוטומטי את GPUDirect RDMA עבור תקשורת בין מספר רב של צמתים או את NVIDIA NVLink (כאשר היא זמינה) עבור תקשורת בתוך הצומת”, אמר דאנקן פול, מנהל בכיר של Platform Alliances  ב- NVIDIA. “טכנולגיות אלו  זמינות במערכות Tesla P100 מבוססות Pascal, כולל במחשב העל NVIDIA DGX-1  המיועד לבינה מלאכותית, והמשלב ארבעה מתאמי רשת בקצב 100 גיגה-ביט לשנייה מסדרתConnectX®-4  של מלאנוקס. היא מאפשרת למפתחים להתמקד בפיתוח אלגוריתמים ויכולות תוכנה חדשים”.

תגובות סגורות