חדשות היום

סיוה תספק מעבד אותות ל-Sanechips הסינית (מקבוצת ZTE), שישולב במכשירי NB-IoT

ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה, הודיעה היום כי תספק את מעבד האותות CEVA-X1 לחברת השבבים הסינית Sanechips (לשעבר ZTE מיקרואלקטרוניקס). Sanechips, חברה בת של יצרנית הסלולר ZTE, תשלב את המעבד של סיוה בשבב החדש RoseFinch7100 המיועד למכשירי NB-IoT. השבב החדש צפוי לצאת לשוק בספטמבר השנה.

מעבד התקשורת של סיוה כולל רכיבי חומרה, תוכנה וכלי פיתוח מתקדמים המאפשרים לחברות שבבים לקצר זמני פיתוח של מוצרים. בנוסף, הוא מתאפיין בצריכת הספק נמוכה במיוחד, המאפשרת חיי סוללה של 5 עד 10 שנים במכשירי IoT.

סיוה מסרה, כי שבב זה עבר בהצלחה ניסויי שדה בקנה מידה רחב שערכה לאחרונה מפעילת הסלולר הגדולה בסין, צ’יינה מובייל. ניסויי שדה אלה כללו בדיקות ברמת הרשת, מכשירים ויישומים שונים.

ביצועים יוצאי דופן

“טכנולוגיית ה-NB-IoT צפויה להוביל את הקישוריות ארוכת הטווח במוצרי IoT, ו-Sanechips גאה להיות בחזית מהפיכה זו”, אמר מנהל השיווק של Sanechips, ז’ו ג’ין. “שיתוף הפעולה הצמוד עם סיוה מבטיח פיתוח מוצרים בחזית הטכנולוגיה כמו שבב ה-RoseFinch7100, שיאפשר אימוץ נרחב של תקן תקשורת זה. המעבד של סיוה מספק לנו רמת ביצועים יוצאת דופן, צריכת הספק נמוכה מאוד ומפחית את עלויות הפיתוח של מכשירי IoT בעלי קישוריות ארוכת טווח”.

מנהל חטיבת התקשורת הסלולרית של סיוה, מיכאל בוקאיה, הוסיף: “כחברה היחידה המספקת פתרונות עיבוד אותות מקצה לקצה בשוק הסלולר, מינפנו את התמחותנו הייחודית להתאמת המעבד שלנו לביצועים הנדרשים במוצרי NB-IoT. ההסכם עם Sanechips משקף את יעילות המעבד שפיתחנו בשוק חדש ומלהיב זה”.

תגובות סגורות