MySize משיקה את אפליקציית SizeUp “מדידה באוויר”; טכנולוגיית מדידה חכמה המיועדת למשתמשי אנדרואיד

MySize הישראלית, המפתחת יישומי מדידה לסמארטפונים, משיקה את אפליקציית SizeUp “מדידה באוויר” (Measurement from the Air) – טכנולוגיית מדידה חכמה המיועדת למשתמשי מערכת ההפעלה “אנדרואיד”. האפליקציה זמינה להורדה ושימוש בחינם לכל המשתמשים החדשים במשך שלושים יום לאחר ההורדה.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים לבצע מדידה מיידית ומדויקת של חפצים בעלי משטח חלק או מחוספס על ידי הנחת הסמארטפון בצד אחד של החפץ, הרמתו מעט והעברתו לצד השני, במאונך או במאוזן. ניתן למדוד מרווחים בין משטחים ואין צורך בניקוי המשטח לפני המדידה. בנוסף, האפליקציה מציגה את המדידה האחרונה וניתן גם לשתף חברים במדידות. האפליקציה מיועדת לשימוש בשוק העולמי, ויכולה לבצע את המדידה באינצ’ים או בסנטימטרים.

“מדובר באבן דרך משמעותית בהתפתחות החברה ותוכנית המחקר והפיתוח שלה. החל מהיום, ניתנת ליותר בעלי טלפונים סלולריים ההזדמנות להשתמש בטכנולוגיית מדידה חכמה בכל מקום ובכל זמן, תוך שימוש בסמארטפון בלבד” אמר רונן לוזון, מנכ”ל MySize. “טכנולוגיית מדידה חכמה היא דבר שימושי וצריכה להיות זמינה ונגישה לכולם, בדיוק כמו הפנס והמחשבון שבטלפון שלכם. אנו שמחים לספק את הכלי הסטנדרטי החדש הזה ממנו כולם יכולים ליהנות ושיהפוך, לדעתנו, לשימושי במיוחד בשוק השיפוצים בשיטת ‘עשה זאת בעצמך’ שגדל בהתמדה. מדובר בשוק גדול, שבו, בארה”ב בלבד, צופים אנליסטים שיעור צמיחה שנתי של 6.01% בשנים 2017 עד 2021”.

תגובות סגורות