גילת תספק לשוק הטלוויזיה בלוויין ברוסיה שירותי תקשורת בפס רחב

חברת גילת רשתות לוויין, מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי NTV-Plus בחרה בשירות הפס רחב של Eutelsat Networks, המופעל באמצעות טרמינלים לוויינים מתקדמים של גילת, במטרה להציע אינטרנט מהיר למנויי הטלוויזיה שלה ברחבי האזור האירופי של הפדרציה הרוסית.

הפתרון הלווייני של גילת מאפשר אינטרנט בפס רחב באיכות גבוהה ועלות משתלמת, הממנף קיבולת גבוהה מרובת אלומות על גבי לוויין ה-Express AMU1/EUTELSAT 36C, אשר משמש כבר היום לשידורי טלוויזיה של  NTV Plus.

השירות מבוסס על הטרמינלים הלוויינים לפס רחב המובילים של גילת, ה- Gemini(לארגונים) וה- Scorpio החדשני (לצרכנים), אשר הינו VSAT-in-a-Box להתקנה חיצונית, אשר תומך הן בהתקנה עצמית והן בהפעלה אוטומטית.

ספקיות טלוויזיה בלווין ברוסיה המעוניינות לספק שירותי אינטרנט למנויים שלהן, מאמצות את שוק הפס הרחב הלוויני הצומח במהירות. NTV-Plus הצטרפה לשוק עולה זה, ומציעה למנוייה שירותי אינטרנט באמצעות הטרמינלים הלוויינים המתקדמים של גילת. השירות מיועד הן לצרכנים פרטיים והן לארגונים עסקיים באזורים נטולי שירותי אינטרנט או בעלי שירות מוגבל.

“בעוד חשיבותו של האינטרנט גדלה, ומידע דיגיטלי הופך למרכיב מהותי בחיינו הפרטיים והעסקיים, חשוב לנו לספק שירותי פס רחב באיכות גבוהה למנויים שלנו,” אמר דימיטרי מוזגורוב, מנהל מערכות מידע ב-NTV Plus. “אנו שמחים להשתמש במודם הלווייני האמין של גילת לשירות זה ומצפים להמשיך ולשתף פעולה בעתיד.”

“באמצעות לוויינים בקיבולת גבוהה (HTS), פס רחב לוויני הופך למציאות ומספק כעת מענה לדרישת השוק לתקשורת נתונים איכותית בעלות משתלמת. אנו רואים יותר ויותר מפעילות תקשורת וספקיות טלוויזיה בלווין המשתמשות בפס רחב לווייני ככלי עיקרי להשגת לקוחות חדשים ולהפחתת עזיבת לקוחות. אנו גאים להיות חלק ממהפכת ‘הפס הרחב להמונים’ עם הטכנולוגיה החדשנית והמובילה שלנו” אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ”לית מכירות מסחריות בגילת.

“אנו מזהים פוטנציאל משמעותי וגידול מתמיד באספקת שירותי פס רחב באזור, ואנו שמחים לראות כי NTV-Plus הצטרפה לשוק זה תוך שימוש בטכנולוגיה שלנו” הוסיף אלכסנדר קלימוב, מנהל כללי של גילת ברוסיה.

בתמונה: מנכ”ל החברה, יונה עובדיה (קרדיט: יח”צ)

תגובות סגורות