חדשות היום

טכנולוגיית הרשתות הנוירוניות שפיתחה סיוה זכתה בתואר “המוצר החדשני ביותר ב-2017”

)  ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה : הודיעה אתמול כי טכנולוגיית הרשתות הנוירוניות CDNN2 שפיתחה זכתה בתואר “המוצר החדשני ביותר ב-2017” מטעם המגזין האמריקאי Embedded Computing Design.

“אנו שמחים בזכייה בתואר ‘המוצר החדשני ביותר ב-2017’ מטעם Embedded Computing Design”, אמר מנהל חטיבת הראייה הממוחשבת של סיוה, אילן יונה. “טכנולוגיות הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה נמצאות היום בתנופה עצומה, וטכנולוגיית הרשתות הנוירוניות שלנו מאפשרת ליישמן במהירות בכל מכשיר המבוסס על מעבד הראייה הממוחשבת CEVA-XM. תואר יוקרתי זה מהווה חיזוק נוסף לחדירה המוצלחת שלנו לשווקים עיקריים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בתחום הבינה המלאכותית”.

הקריטריונים לבחירת המוצר התבססו על חדשנות טכנולוגית, השוואת רמות הביצועים מול מוצרים מתחרים, והפוטנציאל העסקי. טכנולוגיית הרשתות הנוירוניות של סיוה זכתה לציונים הגבוהים ביותר בקטגוריות המצוינות התכנונית וההשפעה על מגמות בשוק.

“אנו שמחים בזכייתה של סיוה בתחרות המוצר החדשני ביותר ב-2017”, אמר פטריק הופר, נשיאMedia  OpenSystem, המוציאה לאור את המגזין האמריקאי. “היתרון המרכזי של הטכנולוגיה של סיוה הוא היכולת לקצר במספר חודשים את זמני הפיתוח של מוצרי בינה מלאכותית, ובכך להאיץ את השימוש בהם בחיי היומיום שלנו”.

טכנולוגיית הרשתות הנוירוניות של סיוה כוללת רכיבי חומרה ותוכנה המקצרים זמני פיתוח של מוצרי למידה עמוקה ובינה מלאכותית, ומיושמים באמצעות מעבד הראייה הממוחשבת CEVA-XM. כמו-כן, היא מאפשרת מהירות עיבוד גבוהה של עד פי 4 וחיסכון של עד פי 25 בצריכת ההספק לעומת מעבדים גרפיים או מעבדים מרכזיים.

תגובות סגורות