אורביט טכנולוג’יס נבחרה על ידי מפתח לווייניCubeSat מתקדמים, כספקית התשתית של תחנות הניטור הלווייני הקרקעיות

חברת הסטארט-אפ EnduroSat ביצעה הזמנה ראשונית למערכת קרקעית מסוג Gaia 100, אשר תסופק כפתרון מלא בשנת 2018

 אורביט טכנולוג’יס (ת”א: אורביט), העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים, הודיעה כי חברת הסטארט-אפ הבולגרית EnduroSat המפתחת לווייני CubeSat, ביצעה הזמנה ראשונית למערכת Gaia 100 הכוללת אנטנה באורך 4.5 מטר, כתשתית לתחנות הניטור הלווייני הקרקעיות שלה. אספקת המערכת, הכוללת התקנה ותמיכה טכנית, צפויה במחצית הראשונה של 2018.

EnduroSat, אשר שואפת להפוך לוויינים למוצר צריכה, מבטיחה זמן תצורה בדקות ספורות, וזמן אספקה בימים ספורים למגוון לווייני ה-10 ס”מ (CubeSat) ואביזרים תומכים באחריות מלאה.

 מייסד ומנכ”ל EnduroSat, רייקו רייצ’ב, אמר: “אנו גאים לשתף פעולה עם אורביט, שהצוות שלה הראה מקצועיות רבה והבנה של הצרכים שלנו. מערכת Gaia 100 של אורביט, לתחנות ניטור לווייני קרקעיות, תאפשר ל-EnduroSat יכולות חדשות ותיקח אותנו צעד אחד קדימה לעבר מימוש החזון שלנו.”

“אנו נרגשים לעבוד עם חברה חדשנית ודינמית כמו EnduroSat”, אמר איתן לבנה, מנכ”ל אורביט. “אנו מאמינים גדולים בלוויינים קטנים ומקווים להיות שותפים להצלחה שלהם במשך שנים רבות, הצלחה שאחראים לה בין היתר אנשי חזון כמו רייקו.”

אודות מערכת Gaia 100:

Gaia 100 היא סדרה של מערכות קרקעיות מתקדמות וקטנות לניטור לוויינים במסלולים נמוכים ובינוניים, וכן איסוף נתונים בזמן אמת. המערכת תוכננה כך שתהיה עמידה לתנאי סביבה קיצוניים, ומאפייניה כוללים בין היתר:

  • איסוף נתונים בזמן אמת, ללא שהות וללא צורך באביזרי צד שלישי
  • עלות תועלת טובה באופן משמעותי ממערכות הדור הקודם
  • התקנה קלה ותמיכה באנטנות בטווח שבין 2.4 עד 4.5 מטר
  • אפשרויות פריסה גמישות – על גגות בניינים, על אסדות או בשדות פתוחים

 אודות EnduroSat:

EnduroSat, אשר נוסדה בשנת 2015 בעיר סופיה בבולגריה, מעצבת, בונה ומכשירה מודלים ופלטפורמות  CubeSat המהוות את הדור הבא של הלוויינים, למשימות חלל שונות החל מ- Low Earth Orbit (LEO) ועד משימות מחקר של מערכת השמש. עם מיקוד ביישומי  swarm וקישוריות פנים לוויינית, בכוונת הצוות של EnduroSat לקחת את לווייני ה- CubeSats הרבה מעבר ל- LEO, והם עובדים במרץ על מנת לממש זאת.

אודות אורביט:

אורביט מערכות תקשורת בע”מ מתמקדת בתקשורת מבוססת מעקב מדויק בתחומי תקשורת הלוויין, הטלמטריה והחישה מרחוק, ומספקת פתרון חדשני לניהול שמע אווירי. עם האישורים הנדרשים מצד סוכנויות הגנה, ממשל ועסקים, אנו מספקים פתרונות מקצה לקצה (turnkey) מותאמים אישית בים, ביבשה ובאוויר. השילוב הייחודי של אורביט בין עיצוב חכם, אמינות גבוהה וניסיון מוכח בשטח מאפשרים לנו לענות לצרכיו של כל לקוח.

תגובות סגורות