חדשות היום

אקאמאי ו- IBM משתפות פעולה בענן: מציעות את רשת אספקת התוכן של אקאמאי לארגונים על גבי הענן של IBM

הפתרון המשולב מאיץ אספקת תכנים  מבוססי ענן ואפליקציות בפריסה כלל-עולמית

Akamai, המפעילה את פלטפורמת אספקת הענן הגדולה בעולם, ו- IBM מציעות את שירותי רשת אספקת התוכן  Akamai Content Delivery Network, CDN)) בסביבת הענן של IBM. השירות החדש הוא חלק מרשת אספקת התוכן של IBM, ומתוכנן על מנת להבטיח אופטימיזציה של ביצועי תוכן ויישומים הפרושים בענן ומסופקים באמצעותו.

ארגונים בתחומי משק ותעשייה החל מעולם המסחר, דרך תחום השירותים הפיננסיים ועד לגופי מדיה, נדרשים לספק למשתמשים תוכן רב ערך דוגמת וידיאו, תכני Web ואפליקציות מובייל במהירות ובאופן אמין, במיוחד בנקודות של שיאי ביקוש. על מנת לעמוד בצרכים האלה, משתפות אקאמאי ו- IBM פעולה, באספקת שירות חדש של רשת אספקת תוכן אותה ניתן להגדיר ולפתח בסביבת הענן של IBM.

כדי לסייע בשיפור מהירות האספקה והביצועים, משלב השירות החדש בין נוכחותה של אקאמאי בכמעט 1,700 רשתות ב- 131 מדינות, ובין הפריסה הגלובאלית של 60 מרכזי הענן של IBM, הפועלים ב- 19 מדינות. השילוב הרחב הזה מאפשר לאחסן תכנים קרוב ככל האפשר לשולי הרשת, תוך אספקה מהירה יותר ועקבית יותר של תכני Web, מדיה ואפליקציות למשתמשי הקצה.

לדברי שי כהן, מנהל יחידת Cloud & Analytics  ב- IBM:  “ארגונים נשענים יותר ויותר על יכולות הענן על מנת לחולל שינוי ולספק מגוון רחב של יישומים עסקיים קריטיים למשתמשים. שילוב הפריסה העולמית של הענן של IBM עם יכולות האספקה והאופטימיזציה של אקאמאי, מספק לעסקים את הכלים הנדרשים להם על מנת לחדש בשווקים בהם הם פועלים ולהציע חוויית משתמש משופרת”.

IBM היא השותף העולמי הוותיק ביותר של אקאמאי, ומשווקת את פתרונות ביצועי ה- Web והאבטחה שלה. עם הצגת זמינות הטכנולוגיה של אקאמאי ישירות על גבי הענן של IBM, מסייעות שתי החברות לארגונים באופטימיזציה של ביצועי האפליקציות שלהם, תוך האצת זמן ההגעה לשוק ושיפור חוויית משתמש הקצה.

בתמונה: שי כהן מנהל פתרונות ענן בIBM, קרדיט סמדר כפרי

תגובות סגורות