חדשות היום

גילת נבחרה על ידי ספקית תקשורת מובילה באמריקה הלטינית לניהול פרויקט תמסורת סלולרית

במסגרת הפרויקט תספק גילת שירותי קצה לקצה מלאים לפריסה מהירה של תשתית פס רחב באזורים רבים

פתח תקווה, ישראל, 31 באוקטובר 2017 – חברת ‘גילת רשתות לוויין’ (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי נבחרה על ידי ספקית תקשורת מובילה באמריקה הלטינית לאספקה ותפעול מלא של תמסורת לוויינית לרשת LTE, עבור אספקת אינטרנט מהיר בפס רחב לאזורים רבים.

גילת נבחרה לאספקת שירותים מנוהלים מקצה לקצה הודות ליכולותיה המוכחות בפריסת רשתות תמסורת לוויינית לרשתות LTE בקרב מפעילות תקשורת מהמובילות בעולם ויכולותיה לספק שירותים מנוהלים ברחבי העולם. גילת זכתה בפרויקט זה לאחר שהציגה תוצאות מצוינות במבחני הקבלה המאתגרים אותם הציב בפניה הלקוח.

הפרויקט כולל את הטכנולוגיה והשירותים של גילת, כמו גם את תפעול וניהול הרשת באמצעות מרכז הבקרה של גילת הפועל 24/7. השירות תוכנן לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של הלקוח וברמות השירות המחמירות שהוגדרו.

“אנו שמחים על זכייתנו בפרויקט לניהול תמסורת LTE עבור ספקית תקשורת מובילה באמריקה הלטינית, המוכיח שוב כי תמסורת לוויינית לרשתות LTE הופכת נפוצה לשם אספקת שירותי פס רחב מגוונים, איכותיים ומשתלמים,” אמר רון לוין סמנכ”ל לקוחות אסטרטגיים בגילת. ” פרויקט זה הוא עדות למובילות הטכנולוגית המתמשכת שלנו ולניסיון של גילת באספקת שירות אמין תוך עמידה בהסכמי שירות מחמירים לאספקת אינטרנט מהיר בפס רחב הנותן מענה לביקוש הגובר לשירותי אינטרנט איכותיים.”

 

תגובות סגורות