חדשות היום

טאואר-ג’אז וחברת Yuanchen Microelectronics מודיעות על שיתוף פעולה לייצור חיישני תמונה מתקדמים מבוססי BSI במתקן ייצור חדש בסין  

 

שיתוף פעולה זה מספק לטאואר ג’אז יכולת טכנולוגית חדשה בייצור המוני המבוססת על פלטפומת ה – BSI הייחודית המיועדת לשווקי חיישני התמונה המתקדמים

טאואר-ג’אז הודיעה היום (שני, 30 באוקטובר 2017) על שיתוף פעולה עם חברת Changchun Changguang Yuanchen Microelectronics Technology Inc. (YCM), יצרנית תהליכי BSI (Backside Illumination), בצ’אנצ’ונג, סין לייצור המבוסס על טכנולוגיית ה-BSI הייחודית והמתקדמת עבור שוק חיישני התמונה המתקדמים. שיתוף פעולה זה מספק לטאואר ג’אז יכולות ייצור נוספות ומתקדמות, כבר החל מהמחצית השנייה של 2018. תהליך ה BSI הינו תהליך ייצור משלים אשר פותח על ידי טאואר-ג’אז באופן המותאם לטכנולוגיות הייצור המתקדמות של החברה בתחום חיישני התמונה מבוססי CMOS. טאוארג’אז תייצר את החיישן במתקני הייצור הקיימים ואילו תהליך ההארה האחורית (BSI) יבוצע במתקן הייצור החדש של YCM בסין.

טכנולוגיית ה-BSI משמשת לקוחות בשווקי חיישני התמונה המתקדמים כגון מצלמות איכות, מצלמות רכב, ומצלמות AR/VR (מציאות מדומה) בנוסף לעוד שווקים מתפתחים ומתקדמים בענף חיישני התמונה. טאואר-ג’אז הינה חברת משנה לייצור שבבים (foundry) הראשונה אשר תספק שירותי ייצור המבוססים על פלטפורמת ה-BSI לחיישני תמונה גדולים ומורכבים המשמשים שווקי ,high end בינהם מצלמות DSLR, הדורשים שירותי stitching ייחודיים לחיישני full frame.

טכנולוגיית ה-BSI הינה החזית הטכנולוגית בענף החיישנים היות והיא מאפשרת לפיקסל רגישות גבוהה יותר (בחשיפה). באופן הזה מספר הפוטונים הנקלטים בכל פיקסל עולה וכתוצאה איכות התמונה המתקבלת הינה גבוהה ביותר גם בתנאי תאורה חלשים. גם הטווח הדינמי של החיישן ומספר החשיפות לשניה עולה ומאפשר לא רק תוצאה סופית באיכות טובה יותר אלא גם חיישן מהיר יותר.

טאואר-ג’אז ולקוחותיה המובילים בתחום חיישני התמונה רואים בטכנולוגיית ה-BSI יכולת טכנולוגית הכרחית למוצרים מובילים בענף ייחודי זה של חיישנים מתקדמים למצלמות קולנוע ייעודיות, רכבים ועוד. יכולת טכנולוגית זו אותה מציעה כעת טאואר-ג’אז ללקוחותיה מהווה יתרון יוצא דופן תוך שהוא מספק אופק טכנולוגי הכרחי בשווקים המתקדמים.

טאואר-ג’אז מזוהה ברחבי העולם כיצרנית שבבים מובילה בתחום חיישני התמונה למוצרי קצה המתקדמים ביותר מסוגם”, אמר ד”ר דאבינג לי, מנכ”ל YCM. “שיתוף הפעולה עם טאואר-ג’אז מאפשר לנו לספק לשוק טכנולוגיה ייחודית וחשובה במהירות ובהיקף גדול, תוך התמקדות בשוק הסיני המקומי המתפתח אשר בו טאואר-ג’אז הינה כבר בעלת תפקיד בולט כיצרנית שבבים”.

“אני מרוצה מאוד מהיכולות הטכנולוגיות המתקדמות אותן פיתחנו עבור חברת YCM, המעידות על היותנו חברה מובילה עבור מגוון רחב של שווקי קצה גדלים. בנוסף, שיתוף הפעולה הפורה עם YCM מאפשר לנו להמשיך ולחדור לשווקים מתקדמים ייחודיים הגדלים במהירות בתחום המצלמות בסין”, אמר ד”ר אבי שטרום, סגן נשיא בכיר ומנהל החטיבה העסקית של CMOS Image Sensors בטאואר-ג’אז. “יש לי אמון מלא ביכולות הטכנולוגיות של שיתוף פעולה זה”.

תגובות סגורות