דאסו סיסטמס משיקה את SOLIDWORKS 2018

נתק שנוצר בין גורמי הפיתוח והייצור כתוצאה מהתליכים וכלים מיושנים גורם לטעויות, אי עמידה בלוחות זמנים וחריגה מתקציבים

SOLIDWORKS 2018 מגשר על פערים בין שלבי התכנון וההנדסה לבין הייצור באמצעות אפליקציית SOLIDWORKS CAM לאוטומציה של תכנות עיבוד שבבי

 ג’אן פאולו באסי, מנכ”ל SOLIDWORKS, יציג את הגרסה החדשה על הבמה בכנס סיסטמטיקס הקרוב שייערך ב- 30 באוקטובר, במלון הילטון ת”א.

דאסו סיסטמס  הכריזה על השקת SOLIDWORKS 2018, גרסה חדשה של מערך האפליקציות לתכנון והנדסה בתלת מימד.  גרסת  SOLIDWORKS 2018 מציגה פתרון משולב לתכנון תהליכי ייצור מקצה לקצה, ומאפשרת לעסקים לאמץ פרספקטיבה חדשה בכל הנוגע לייצור ושיווק של מוצרים וחלקים, תוך ייצור של רעיונות חדשניים במהירות – כנדרש בכלכלה מבוססת החוויות בת זמננו.

כאשר התחרות העסקית הולכת וגוברת, נאמנות הצרכנים עוברת אל עסקים המשכילים לייצר  חוויות משתמש חדשות הגולשות מעבר לרכישת המוצר עצמו. מגמה זו מעודדת עסקים לייצר חדשנות בכל תחומי הפעילות, עם זאת, היא גם גורמת לנתק בין תהליכי התכנון לבין תהליכי הייצור כאשר הארגון מתבסס על תהליכים וכלים מיושנים. נתק זה גורם לטעויות המשפיעות על שיתופי  פעולה, לוחות זמנים ותקציבים.

SOLIDWORKS 2018 מבוססת על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, והיא מאפשרת תכנון מלא ואחיד של אסטרטגיית הייצור, תוך כדי ייעול האינטראקציה בין המחלקות השונות השותפות לתהליך פיתוח המוצר. תהליך מאוחד זה מקדם ייצור חכם – המבוסס על זרם אחיד של נתונים הזמין לכל צוותי פיתוח המוצר, בכל מקום, בכל זמן, ובכל פורמט בו הם עובדים, ללא צורך בהעברת קבצים ממערכת אחת לשנייה.

 באמצעות SOLIDWORKS 2018, יכולים צוותים פיתוח לשתף פעולה במקביל, כדי  לקיים תכנון חסכוני ומהיר יותר של חלקים, לאמת את היכולות שלהם ואת היתכנות הייצור, לנהל את הנתונים והתהליכים הקשורים בהם, ולייעל ולבצע אוטומציה לייצור שלהם. שינויים בתכנון או בייצור מתבצעים במהירות רבה יותר, וניתן לנהלם ולהפיצם באופן אוטומטי לכל המודלים, התוכניות, השרטוטים והתיעוד הקשורים – זאת הודות לנכסים הדיגיטליים הנוצרים בשלב מוקדם של תהליך התכנון.

מאפיין מרכזי של SOLIDWORKS 2018 עבור ניהול תהליכים מקצה לקצה הוא SOLIDWORKS CAM- אפליקציה חדשה המספקת עיבוד שבבי עם יכולות לכידת ידע, המאפשרים אוטומציה של תכנות הייצור. מעצבים ומהנדסים יכולים כעת להבין טוב יותר כיצד התכנונים שלהם נוצרים, לקבל החלטות מושכלות, ליצור במהירות חלקי אב טיפוס ולייצר אותם in-house כדי לשלוט באיכות, בעלות ובאספקה. האפליקציה מאפשרת לצוותים להוציא לפועל אסטרטגיות “Build to
Order” כשחלקים הדורשים התאמה אישית, מתוכננים באופן אוטומטי ומתוכנתים תוך שניות במקום שעות.

“עיצובים ותכנונים רבים משלבים צלחות ריתוך ומשטחי מתכת, ורוב האנשים משתמשים בטכניקות של ‘חריץ ובלט’ כדי לרתך בין חלקים”, אומר אדסון גבו, בעלים של Digital Detail & Design. “המאפיין החדש של חריץ ובלט (tab and slot) חוסך זמן רב בהשוואה לצורך ליצור מאפיינים אלה באופן ידני. הדבר מסייע מאוד להביא עיצובים אל החנות מהר יותר”.

“חווית לקוח מוצלחת חייבת להתבסס על מוצר מתוכנן היטב ועל דרך יעילה לייצרו. SOLIDWORKS 2018 מספק יותר מאשר גישה חכמה לייצור חלקים ומוצרים, הוא מסייע לעסקים לתרגם את החזון שלהם לחדשנות ולבנות סביבו מערכת שלמה”, אמר ג’יאן פאולו באסי, מנכ”ל SOLIDWORKS, דאסו סיסטמס. “כמו בהשקות קודמות, רבים מהכלים והשדרוגים ב- SOLIDWORKS 2018 נוצרים בתגובה לתובנות ומשוב שהתקבלו מקהילת SOLIDWORKS. בכך אנו מציידים אותם בעוצמה ויכולות גדולות יותר ומאפשרים להביא לייצור עיצובים מצליחים במהירות גדולה יותר, עם איכות גבוהה יותר ובפחות עלויות. במהלך החודשים הקרובים, נשיק פתרונות נוספים לתהליכים מקצה לקצה על מנת לסייע לקהילה לשפר אף יותר את התוצאות העסקיות שלה”.

SOLIDWORKS 2018 בישראל

 ג’אן פאולו באסי, מנכ”ל SOLIDWORKS, יציג את הגרסה החדשה על הבמה בכנס סיסטמטיקס הקרוב שייערך ב- 30 באוקטובר, במלון הילטון ת”א. האירוע יתמקד בנושא “לחבר את הבלתי מחובר” (“Connect the Disconnected on the 3DEXPERIENCE Platform”) – הדרך בה SOLIDWORKS 2018 ופלטפורמות חדשניות משנות את פיתוח המוצרים ואת מחזור הייצור.

פאנל בכירים מיוחד יעסוק בנושא, כולל  עודד לבנטר, מנכ”ל סיסטמטיקס; לורן בלאנשרד, סגן נשיא, פעילות גלובלית, שותפים ושירותים, דאסו סיסטמס; אנדי קלמבי, סגן נשיא פלטפורמת 3DEXPERIENCE, דאסו סיסטמס; ומנכ”ל SOLIDWORKS ג’אן פאולו באסי.

האירוע יספק גם הזדמנות להיחשף לסיפורי לקוחות ישראליים, כגון Eviation, המפתחת דור חדש של מטוסים חשמליים בשם ALICE.

תגובות סגורות