חדשות היום

IBM מציגה מערכות אחסון Flash חדשות המסייעות לצמצום של קרוב ל-60% מעלויות קיבולת הנתונים

IBM מציגה מערכות אחסון Flash חדשות המסייעות לצמצום של קרוב ל-60% מעלויות קיבולת הנתונים

IBM מציגה שורת חידושים לרוחב כל קו פתרונות אחסון הפלאש שלה ותוכנת ניהול האחסון, המאפשרים להוריד משמעותית את עלויות הנתונים ולהרחיב את השימוש בפתרונות האלה בסביבות ענן היברידי ופרטי.

מערכי אחסון FlashSystem צפופים במיוחד, הנחשפים עתה על ידי IBM, מאפשרים לאחסן יותר נתונים על גבי שטח רצפה נתון, ותורמים להורדה של קרוב ל- 60% מעלויות קיבולת הנתונים.

תוכנת  Spectrum Virtualizeחדשה מאפשרת הגירה פשוטה ונוחה בין סביבת אחסון מקומית לסביבת ענן והתאוששות נתונים, על-ידי העברתם אל הענן הציבורי של IBM וממנו.

תוכנה חדשה למכולות נתונים מאפשרת להשתמש במערכות אחסון של IBM ושל יצרנים אחרים בשילוב עם סביבות מכולות נתונים של Docker ושל Kubernetes.

תוכנית ביתא לשימוש בתוכנה מבוססת ענן, משלבת מערכות אחסון, כלי בינה מלאכותית ולמידת מכונה, כדי לאסוף נתוני מצאי ונתונים דיאגנוסטיים, על מנת לסייע באופטימיזציה של ביצועים, ניהול קיבולת ושמירה על תקינות תשתיות האחסון.

מור גריב, מנהל הפיתוח העולמי של XIV, ומנהל מרכז פיתוח המערכות והאחסון של IBM בישראל: “אנו גאים להכריז על דור ההמשך של מערכות האחסון מבוססות הפלאש ממעבדות הפיתוח והמחקר של IBM בישראל. מערכות FlashSystem A9000 ו- FlashSystem A9000R הושקו בשנה שעברה אל לב תשתיות המידע המאתגרות מסוגן בעולם, בזכות יכולתן הייחודית לשנע מידע בקצב מסחרר של פחות מאלפית השנייה, תוך כדי דחיסה מלאה של המידע, העתקתו לאתרי גיבוי ועוד תהליכי אחסון מתקדמים, בביצועים עקביים, ובאופן אוטונומי לחלוטין. מאז, שודרגו המוצרים ביכולות תוכנה כמו HyperSwap המאפשרת למערכות הארגון להמשיך לתפקד ללא הפרעה גם תוך כדי נפילת מערכות ואתרים שלמים.”

גריב מוסיף כי: “הדגמים החדשים מזנקים גבוה עם רכיבי הפלאש המתקדמים ביותר בשוק מסוג 3DTLC, ועוד שדרוגי תוכנה. בעזרתם, יוכלו לקוחותינו להתמודד עם כמויות מידע גדולות בהרבה, ולהפיק מהמידע תובנות עסקיות בזמן אמיתי, בעזרת מערכות קוגניטיביות.”

מערכות האחסון ותוכנת האחסון של IBM מציעות שורת חידושים נוספים:

פלטפורמה חדשה מאיצה את יישום מערכות האחסון בסביבת ענן פרטי. פתרונות IBM Spectrum Access מציעים את הנדרש למנהלי אחסון בארגונים, על מנת ליישם במהירות וביעילות סביבות ענן פרטי, ומספקות את המודל הכלכלי היעיל והפשטות המאפיינות סביבות ענן יחד עם נגישות נוחה, וירטואליזציה וביצועים המוכרים בפריסת מערכות וביישומן במסגרת פנים-ארגונית.

תמחור מבוסס צריכה בפועל, מאפשר ללקוחות לפעול במודל מבוסס שימוש בפועל בעת רכישת פתרונות ענן היברידי, תוך מינוף מירבי של סביבות האחסון של IBM וסל מוצרי VersaStack לטובת משתמשים המעדיפים להתייחס אל עלויות האחסון כאל חלק מההוצאות התפעוליות שלהם.

ממשק משתמש אחוד: ממשק חדש של מערכות FlashSystem 900 מאחד אל מכלול הנתונים הנוגעים לפעילויות וביצועים אל תוך dashboard אחד. הממשק החדש שומר על עקביות הממשקים בהם נעשה שימוש במערכות אחסון אחרות של IBM ובתוכנות Spectrum Storage, באופן המפשט את משימות התפעול ומסייע בשיפור הפרודוקטיביות.

מערכות VersaStack עם FlashSystem: יחד עם מערכות FlashSystem המוצגות עתה, מודיעות IBM וסיסקו על עדכון נרחב של סל פתרונות התשתיות האחודות VersaStack, המשותפים לשתי החברות.

הגנה על השקעות קיימות: כמה מפתרונות האחסון all-flash ומערכות VersaStack הנחשפות עתה מוכנים לעבודה בסביבת NVMe, באופן שיאפשר להם לנצל את מוצרי NVMe החדשים הצפויים לצאת במהלך 2018.

לדברי אריק בורגנר, מנהל תחום מחקר שוק האחסון בחברת הייעוץ IDC, “בהכרזת המוצרים הנוכחית מציגה IBM, בין השאר, עד כמה היא ממנפת את אסטרטגיית FlashCore – הפלאש בליבת הפעילות – אותה היא מקדמת. הדור הבא של מערכות FlashCore כולל צפיפות גבוהה פי שלושה, מדיה תלת-מימדית D TLC NAND3 דחיסה והצפנה בעזרת חומרה של נתונים תוך כדי הזרמתם – תוך שיפור מיידי של יכולות מערכות האחסון בפלאש של IBM באמצעות אספקת כלים המאפשרים צפיפות גבוהה יותר של תשתיות ושיפור אבטחה במתכונת חסכונית יותר”.

מעמדה המוביל של IBM בתחום מערכות האחסון ותוכנת האחסון מבוסס על יותר מ- 380 פטנטים הנוגעים למערכות עצמן, ובכלל זה כאלה המכסים את טכנולוגיית IBM FlashCore, כמו גם על יותר מ- 700 פטנטים המגינים על תוכנות האחסון Spectrum Storage. כתוצאה מכל אלה, מדורגים מערכי האחסון IBM Flash כמובילות שוק ב”ריבוע הקסם” של חברת הייעוץ גרטנר לשוק מערכי אחסון Flash, זה ארבע שנים רצופות. במקביל, מדרגת חברת IDC בשלוש השנים האחרונות את IBM במקום הראשון בתחום האחסון מוגדר התוכנה (Software defined storage)

 

תגובות סגורות