סיוה מודיעה על שיתוף פעולה עם LG בשוק מצלמות התלת-מימד

מעבד הראייה הממוחשבת של סיוה ישולב בפתרון מתקדם שמפתחת LG למצלמות תלת-מימד, המיועדות לסמארטפונים ומכוניות אוטונומיות

ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה היום על שיתוף פעולה עם יצרנית האלקטרוניקה והסמארטפונים LG Electronics בתחום מצלמות התלת-מימד, המיועדות לשוק מוצרי הצריכה וליישומי רובוטיקה.

הפתרון החדש שמפתחת LG למצלמות תלת-מימד כולל בתוכו את מעבד הראייה הממוחשבת CEVA-XM4. המעבד של סיוה מספק את יכולת העיבוד למגוון רחב של יישומי תלת-מימד, בהם אימות פנים ביומטרי, לכידת גופים בתלת-מימד, מעקב וזיהוי מחוות גוף, איתור מכשולים, מציאות רבודה ומציאות מדומה.

מעבדי הראייה הממוחשבת שפיתחה סיוה תומכים ביישומי עיבוד תמונה ו-וידאו מתקדמים, המתאימים למגוון רחב של מוצרים, בהם סמארטפונים, מערכות מעקב, רחפנים, ומכוניות אוטונומיות. בין השאר, המעבדים מאפשרים לפתח יישומים ברזולוציית תמונה גבוהה במיוחד גם בתנאי אור נמוכים, צילום 360 מעלות, וכן ניתוח מידע חזותי וזיהוי עצמים באמצעות שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית, למידה עמוקה ורשתות נוירונים.

בנוסף, מספקת סיוה תשתית תוכנה מובנית לפיתוח מהיר של יישומי בינה מלאכותית על משפחת מעבדי ה-XM, תוך חיסכון משמעותי בצריכת ההספק ומשאבי הזיכרון בהשוואה למעבדים גרפיים ומעבדים מרכזיים אחרים.

“קיים ביקוש גדול למצלמות תלת-מימד זולות המעשירות את חווית השימוש בסמארטפונים ובמכשירי מציאות רבודה ומציאות מדומה, ומספקות מיפוי מדויק ליישומי רובוטיקה ומכוניות אוטונומיות”, אמר שין יון-סופ, המהנדס הראשי של LG Electronics. “שיתוף הפעולה עם סיוה ושילוב מעבד הראייה הממוחשבת שלה בפתרון שלנו עונה על ביקוש זה ומאפשר לנו לספק יישומי תלת-מימד עם ביצועים יוצאי דופן”.

מנהל חטיבת הראייה הממוחשבת של סיוה, אילן יונה, הוסיף: “אנו שמחים להודיע על שיתוף הפעולה עם LG בשוק מצלמות התלת-מימד. משפחת מעבדי הראייה הממוחשבת CEVA-XM וסביבת פיתוח התוכנה שלנו מאפשרות לחברות כמו LG ליישם במהירות וביעילות את פיתוחיהן הפנימיים בתחומי הראייה הממוחשבת והלמידה העמוקה”.

LG תציג את הפתרון החדש למצלמות תלת-מימד בכנסי הטכנולוגיה שתקיים סיוה בסין ובטייוואן, ב-23-27 באוקטובר.

תגובות סגורות