חברת Augury מציגה לראשונה את Halo, מערכת חכמה לדיאגנוסטיקה וניבוי תקלות מכניות במבנים חכמים

מערכת דיאגנוסטיקה רציפה לציוד מכני המאפשרת מקסימום זמינות מכונה ומינימום תקלות

 Augury, חברת טכנולוגיה המתמחה באינטרנט של הדברים במגזר התעשייתי (IIoT), הכריזה היום על Halo, מערכת דיאגנוסטיקה למתקנים ואתרים תעשייתיים ומסחריים. מערכת הדיאגנוסטיקה מבוססת הענן מנטרת ציוד מכני וצופה תקלות לפני שהן קורות. היכולת של המערכת לספק תובנות המבוססות על נתונים מהמכונות והמלצות המובילות לפעולות יזומות, תורמת להארכת חיי הציוד, לאמינות גבוהה יותר של המכונות ולתפעול יעיל יותר של האתר. מערכת Halo של חברת Augury מותקנת באתרים של מספר חברות השייכות לדירוג ה- “Fortune 500” ומספקת להן תובנות על מכונותיהם והמלצות לפעולות יזומות.

העלייה בשימוש בחיישנים ובבינה מלאכותית מאפשרת לצמצם את זמן ההשבתה של מתקני ייצור, להוריד את עלויות התחזוקה של מתקנים חכמים, ולמקסם את צריכת האנרגיה כדי להפחית את ההשפעה על הסביבה. מערכת Halo של Augury מבצעת ניתוח רציף ואוטומטי של ביצועי המכונות ועל ידי כך מונעת כשלים חמורים בציוד.

“האינטרנט של הדברים (IoT) משנה את הדרך בה מתקבלות היום החלטות במגזר התעשייתי, לתהליך מושכל יותר, המבוסס על ניתוח נתונים בזמן אמת” אמר סער יוסקוביץ’, מנכ”ל חברת Augury . “מערכת Halo מקצרת את משך הזמן מהרגע בו מתגלים הסימנים הראשונים של התקלה ועד לתיקונה”.

מערכת Halo של חברת Augury עושה שימוש בחיישני ויברציה ואולטרסאונד, ובטכנולוגיות חישה נוספות על מנת לאתר תקלות בציוד ולספק המלצות לפעולות תחזוקה יזומות המבטיחות שמירה על מצבה אופטימלי של כל מכונה. האלגוריתמים של החברה משתמשים בכמויות אדירות של נתונים שנאספו ממגוון גדול של מכונות כדי לייצר מודל התנהגותי של ציוד לקוי. עם נתונים מלמעלה מ 40,000 מכונות, “מילון התקלות” של Augury ממשיך להתרחב בקצב אקספוננציאלי.

כוחה של התחזוקה החזויה

מערכת Halo של חברת Augury נותנת לעסקים את הכוח לבצע דיאגנוסטיקה רציפה (Continuous Diagnostics) של ציוד מכני. השימוש במערכת דורש הכשרה מינימלית וצוותי התפעול של האתר נהנים מ:

  • חיישנים חכמים המבצעים באופן קבוע איסוף וניתוח נתונים של הציוד הקריטי.
  • אלגוריתמים של למידה חישובית (Machine Learning) המעבדים את הנתונים שנשלחים דרך תקשורת סלולרית או חיבור Wi-Fi לענן המאובטח של Augury ומספקים תובנות חכמות ומעשיות למצב הבריאות של המכונה.
  • התראות מיידיות הנשלחות במקרה של זיהוי תקלה.
  • דוחות המספקים מבט מעמיק על בריאות המכונה, בעיות מתפתחות והמלצות על תחזוקה.

“עבור מתקנים חכמים, המעבר מתחזוקה מונעת לתחזוקה חזויה היה באופן מסורתי תהליך מסורבל שדרש הרבה השקעה ומומחיות” אומר Artem Kroupenev, סמנכ”ל מוצר ב- Augury. עם מערכת Halo, המעבר הוא מהיר ופשוט. הדבר מאפשר למתקנים בכל גודל לאמץ את הדור הבא של טכנולוגיות תחזוקה ואת יתרונותיה הרבים של גישת התחזוקה החזויה.”

תגובות סגורות