נובה קיבלה המלצת קנייה מבנצ’מרק עם העלאת מחיר היעד ל-32 דולר למניה

נובה מכשירי מדידה (ת”א: נובה; נאסד”ק (NVMI – חברה ישראלית בעלת פעילות בינלאומית מובילה לתכנון, פיתוח ואספקת פתרונות מדידה לצורך בקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, דיווחה בשבוע שעבר על עלייה בהכנסות ורווחי הרבעון השלישי של 2017 לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. הרווח הנקי לתקופה הסתכם ב-46 סנט למניה, מעל לצפי הממוצע בשוק לרווח של 39 סנט למניה.

 בעקבות כך קיבלה מניית החברה המלצת קנייה מבנצ’מרק עם העלאת מחיר היעד ל-32 דולר למניה. ההמלצה מבנצ’מרק מגיעה לאחר שבשבוע שעבר נובה קיבלה שתי המלצות קנייה נוספות בארה”ב, מנידהאם ומסטיפל, עם מחיר יעד של 32 דולר למניה.

ההמלצות התפרסמו בעקבות דוחות חזקים לרבעון השלישי של 2017 שפרסמה היצרנית הישראלית של מכשור הבדיקה עבור תעשיית השבבים. מניית נובה עלתה מתחילת השנה ב-81%, ועבור 3 השנים האחרונות הציגה עלייה של 144%. “איננו מופתעים מהמימושים במניה, אחרי דוח חזק”, ציינו בנידהאם. “לאור שוק בריא ב- 2018 וציפייה לעליה בנתחי השוק אנו ממליצים לרכוש את מניות החברה וחוזרים על מחיר יעד של 32 דולר למניה”. בסטיפל אמרו כי “אנו סבורים שהמימושים בעת המסחר מהווים נקודת כניסה אטרקטיבית והראייה ארוכת הטווח שלנו לא השתנתה. אנו מצפים כי החברה תמשיך להציג ביצועים טובים מהשוק שיובילו לרווחיות טובה יותר לאורך זמן”

האנליסטים בבנצ’מרק מציינים כעת כי נובה דיווחה ברבעון השלישי של 2017 על רווח למניה, נון-גאפ, של 46 סנט, מעבר לתחזיות השוק ב-7 סנט, כשההכנסות מסתכמות ל-54.1 מיליון דולר, וההכנסות משירות הסתכמו ל- 13 מיליון דולר. הם מציינים כי נובה מציגה הכנסות גבוהות מתוכנה, בשיעור של 10% מההכנסות והובילו לשיעור רווח גולמי של 60.8% מעבר לתחזיות, וכי תחום הזיכרונות ממשיך להפגין עוצמה ומהווה 45% מההכנסות, ומצביע על עליה נתח השוק במספר לקוחות בתחום הזיכרונות.

בבנצ’מרק מתייחסים גם לעובדה כי לקוחות משמעותיים ברבעון השלישי כוללים את סמסונג עם 30% מההכנסות, TSMC עם 16% מההכנסות ו- Global Foundries עם 10% מההכנסות. ואומרים כי מספר גורמים תומכים בצמיחה בשנת 2018, וכוללים את הצמיחה והעליה בנתח השוק, עליה במכירות בסין, עליה במכירות בטכנולוגיית XPS, המעבר לטכנולוגיית 7 ננומטר, עליה במכירות ל-TSMC לאחר הרבעון הראשון של 2018 וירידה במס.

האנליסטים צופים כי החברה תמשיך להשקיע במחקר ופיתוח ושיעורי הרווחיות צפויים לחזור לשיעורי הרווחיות ההיסטוריים. “אנו צופים עליה של 10.2% בהכנסות בשנת 2018, ל- 220.6 מיליון דולר שיובילו לרווח למניה של 1.93 דולר. הצבת מכפיל 14 על הרווח למניה החזוי, וקופת מזומנים של 5 דולר למניה הובילו להמלצת קניה והעלאת מחיר היעד ל- 32 דולר למניה”, כך בבנצ’מרק.

בתמונה:  איתן אופנהיים, נשיא ומנכ”ל נובה מכשירי מדידה

 

תגובות סגורות