חדשות היום

HP ממשיכה בשליחותה להמציא מחדש את תחום ההדפסה – ומחזקת את שיתוף הפעולה עם נאס”א.

בסוף השבוע הודיעה החברה כי פיתחה יחד עם מומחי סוכנות החלל האמריקנית מדפסת הזרקת דיו ייחודית שתשוגר בקרוב לחלל ותשמש בעבודה השוטפת על סיפון תחנת החלל הבינלאומית (ISS).

NASA בחרה במדפסת מיוחדת המבוססת על דגם HP OfficeJet 5740 שתחליף את הציוד הקיים שלה על גבי ה-ISS. המדפסת המיוחדת – HP ENVY Zero-Gravity – הותאמה במיוחד כדי שתענה על דרישות המשימה התובעניות של נאס”א. באמצעות הנדסה מחדש ורכיבים מיוחדים שהודפסו במדפסת תלת-מימדית יכולה המדפסת לפעול בכל מצב (מנח) בו היא ניצבת במרחב וגם לבצע הזרקת הדיו והזנת הדפים תקינה באפס כבידה.

צוות תחנת החלל הבינלאומית משתמש בכ-2 חבילות נייר סטנדרטיות בכל חודש. מתברר שגם בעידן החלל מעדיפים אנשי הצוות עותקים קשיחים של מידע הדרוש לתפעול השוטף של התחנה, ביצוע משימות ועוד. בתחנת החלל גם אוהבים להדפיס פריטים אישיים כמו מכתבים ותצלומים מהבית – ולא מסתפקים בקבצי תמונה או טקסט.

המדפסות החדשות צפויות להיות חלק מהציוד שיוטס לתחנת החלל למפגש ההצטיידות הקרוב, על גבי טילים מסוג Space-X 14. ציוד של HP כבר פועל בהצלחה רבה על סיפון תחנת החלל; בשנת 2016 שלחה נאס”א 120 תחנות עבודה HP ZBook לתחנת החלל כדי לתמוך בפעולות המשימה השוטפת.

 

תגובות סגורות