חדשות היום

Skybox Security תגייס עוד 50 אנשי מקצוע למרכז הפיתוח שלה בהרצליה המתמחה באבטחת סייבר

Skybox Security תגייס עוד 50 אנשי מקצוע למרכז הפיתוח שלה בהרצליה המתמחה באבטחת סייבר

זאת בנוסף ל- 120 המהנדסים העובדים במרכז הפיתוח כיום

חברת Skybox Security, מובילה עולמית בפיתוח ושיווק פתרונות לניהול אבטחת המידע בארגונים, שמעסיקה היום בישראל 120 מהנדסים, תגייס במהלך 2018 עוד 50 עובדים למרכז הפיתוח שלה בהרצליה – מהנדסי פיתוח ו-QA (הבטחת איכות), חוקרי סייבר, מהנדסי תמיכה ומנהלי מוצר.

Skybox הודיעה לאחרונה על השקעת הון לצמיחה של 150 מיליון דולר, שחלק ממנה יסייע לתמוך בהתרחבות המו”פ של החברה. את המאמץ יוביל ד”ר רון דודזון – סמנכ”ל טכנולוגיות (CTO) וסגן נשיא למחקר ולפיתוח של Skybox.

50 העובדים שיצטרפו למרכז הפיתוח יעבדו יחד עם 120 אנשי הפיתוח הקיימים בחברה על קידום הדור הבא של פלטפורמת ניהול אבטחת סייבר של החברה ופתרונותיה. אלה יכללו הצגת תמונה מלאה של ההתקפות, נקודות תורפה וניהול איומים, ניהול הפיירוול ומדיניות האבטחה הכוללת. זאת לצד ניהול איומים מתקדם וניהול אבטחת רשת של מערכות טכנולוגיה תפעוליות (OT).

הביקוש המתמיד לעובדים נוספים בSkybox-  נובע מהרחבת פתרונות קיימים ופיתוח מוצרים חדשים, וכן מגידול מתמיד בבסיס הלקוחות ברחבי העולם. בין המשרות המוצעות במרכז הפיתוח בהרצליה: מומחי אלגוריתמים, מפתחי מערכות בטכנולוגיות ענן, מהנדסי שרת, מהנדסי Front-End, מהנדסי QA, חוקרי סייבר ועוד.

ד”ר רון דודזון, סמנכ”ל טכנולוגיות וסגן נשיא למחקר ולפיתוח של Skybox, אומר: “בארגונים גדולים מתחזקת ההכרה בדבר הצורך במערכות ניהול מתוחכמות לשמירה על אבטחת הרשת. זאת לאור מורכבות הרשתות, התפשטותן לענן, ריבוי השינויים השוטפים, והצורך לזהות חולשות ולתעדף את הטיפול בהן. הפתרונות של סקייבוקס עונים על הצרכים המאתגרים ביותר בתחום ניהול אבטחת הרשת הארגונית, ואנו ממשיכים להשקיע בהרחבת היכולות של מערכותינו אל מול הביקוש ואתגרי האבטחה”.

 

תגובות סגורות