חדשות היום

אוטוטוקס ו-Anritsu משתפות פעולה בפתרון בדיקה ל-V2X מבוסס DSRC

ציוד הבדיקה MT8870A של Anritsu מצמצם את זמן הבדיקה ועלותה, ומשפר עבור לקוחות אוטוטוקס את איכות המוצר ויעילות הייצור

חברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר, המובילה העולמית במערכת שבבים לתקשורת V2X (Vehicle to Everything), אימצה פתרון כיול ובדיקת RF המבוסס על פלטפורמת הבדיקה לתקשורת אלחוטית מהירה MT8870A של חברת Anritsu. ערכת הבדיקה לתקשורת אלחוטית אוניברסלית מדגם MT8870A תומכת בכל מערכי השבבים של אוטוטוקס המבוססים על תקן IEEE802.11p – DSRC המיועדים לשימושי V2X. רמת הקישוריות ושיטות בדיקת התקשורת הסלולרית של סדרת MT88xx מבית Anritsu מאפשרות ללקוחות לשפר את איכות המוצר תוך הפחתת זמן ועלות הבדיקה.

המאמץ המשותף של שתי החברות מהווה חלק מההכנות לפריסת פתרונות V2X מבוססי DSRC, שיהיו מוכנים לייצור המוני בשנת 2019. הפתרון החדש תוכנן כך שיתמוך בכל דרישה של יישום V2X ובמפרטי הביצועים המחמירים ביותר. מערכי שבבי DSRC V2X הם פתרון תקשורת ה-V2X המתקדם ביותר ובעל הרמה הגבוהה ביותר של ביצועים ואבטחת מידע, המאפשר להציל באופן מיידי חיים בכבישים ולתמוך בהשקעות הענק המתוכננות בתשתיות חכמות לתנועה.

“באמצעות שיתוף הפעולה הזה, Anritsu יכולה לספק פתרונות חדשניים לספקים של התקני רכב שמבצעים ולידציה ובדיקה של טכנולוגיה אלחוטית משובצת”, אמר הירקאזו המאדה, נשיא יחידת עסקי המדידה של Anritsu. “מערכי השבבים והתוכנה של אוטוטוקס, המשולבים בפתרונות בדיקת ה-RF מדגם MT8870A ייצרו זמני בדיקה שהם בין הקצרים ביותר בתעשייה ויציעו לשוק מאד תחרותי פתרון בעלות כוללת (TCO) אטרקטיבית”.

“Anritsu ביססה את היכולה לבצע כיול וולידציה מקיפים למערכי השבבים שלנו הן בסביבת פיתוח והן בסביבת ייצור, תוך מענה על הדרישות שלנו לדיוק ולעקביות. הציוד של החברה כבר הוכנס לשוק על ידי כמה מהלקוחות המובילים שלנו, בכדי לעמוד בדרישות הייצור המחמירות”, אמר און הרן, מייסד משותף ו-CTO באוטוטוקס. “ציוד זה העניק לנו ביטחון רב ביכולתנו לקבל אישור נוסף לביצועי הרדיו המצוינים שלנו, המגיעים לרגישות מקלט של -96dBm עבור הודעת DSRC טיפוסית. תכונות אלה, יחד עם מימוש אלגוריתמים מתקדמים, מאפשרות את היכולת לפעול במהירות גבוהה גם נוכח הפרעות”.

תגובות סגורות