מוטי קרמונה ימונה לסמנכ”ל בכיר של מוצר וטכנולוגיה של Natural Intelligence

מוטי קרמונה (43), מנכ”ל סירס ישראל (Sears Israel) בשבע השנים האחרונות הודיע על עזיבתו את החברה והצטרפותו לחברת Natural Intelligence. קרמונה מצטרף להנהלת החברה כסמנכ”ל בכיר של מוצרים וטכנולוגיה (CPTO).

קרמונה מביא עמו לתפקיד ניסיון עשיר בבניית אסטרטגיית מוצר ופיתוחן של פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות בעולמות ה-eCommerce. טרם תפקידו האחרון ב Sears-כיהן כסמנכ”ל הטכנולוגיות של חברת Delver שפיתחה מנוע חיפוש מתקדם לרשתות חברתיות ונרכשה ע”י ענק הקמעונאות האמריקאי Sears. קרמונה הוא גם חבר הועד המנהל של עמותת תפוח אשר פועלת ליצירת שוויון טכנולוגי בישראל.

חברת ההיי-טק הישראלית, Natural Intelligence, מסייעת לעשרות מיליוני צרכנים ברחבי העולם לקבל החלטות באופן מושכל ובקלות. החברה הוקמה בשנת 2009 ומאז הפכה לאחת מחברות אתרי ההשוואות המובילות בעולם. כיום מעסיקה החברה כ-250 איש במשרדיה בת”א ומתכננת להוסיף לשורותיה כמאה עובדים בשנה הקרובה.

ניר גרינברג, מייסד ומנכ”ל Natural Intelligence מסר: “אנו שמחים מאוד על הצטרפותו של מוטי להנהלת החברה ומאמינים שהוא חיזוק משמעותי בדרכנו להפוך לחברת אתרי ההשוואות הגדולה בעולם.”

תגובות סגורות