חדשות היום

אלוט מרחיבה את היצע פתרונות אבטחת הרשת שלה באמצעות רכישת  Netonomy

הוד השרון, ישראל, 16 בינואר, 2018 – אלוט תקשורת בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות ניתוח רשת ואבטחה חדשניים לספקיות שירות ברחבי העולם, הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת Netonomy Ltd., מפתחת פתרון הגנת סייבר מבוסס תוכנה לבית המחובר. סגירת העסקה צפויה להתבצע בזמן קצר מאוד.

הרכישה משתלבת באסטרטגיה של אלוט לספק לספקיות תקשורת פתרונות אבטחה מקיפים להגנת ללקוחותיהן. בזמן בו ההתפתחות של האינטרנט של הדברים (IoT) מאיצה ויש גידול נרחב במספר המכשירים המחוברים בבית, גובר הקושי בניהול ובמניעת פרצות אבטחה במכשירים אלו. הטכנולוגיה של Netonomy משלבת רכיב תוכנה על גבי נתבים קיימים ומאפשרת שליטה במכשיר ומגוון אפשרויות אבטחה.

פתרונות הגנת הסלולר המובילים של אלוט פרוסים כבר היום באופן נרחב בקרב ספקיות תקשורת בעולם במטרה להגן על לקוחותיהן. מינוף הטכנולוגיה של Netonomy בשילוב עם הטכנולוגיה של אלוט יאפשר לספקיות התקשורת להציע פתרון אבטחה מקיף וקל ליישום בכל מקום ובכל זמן.

“אלוט ממשיכה להשקיע בפתרונות אבטחה מבוססי רשת כדי לאפשר לספקיות התקשורת להעניק שירותי אבטחה מוספי ערך לצרכנים ועסקים.” אמר ארז ענתבי, מנכל ונשיא אלוט תקשורת. “רכישה זו משלימה את הפיתוחים שלנו בתחום האבטחה באמצעות הוספת יכולות הגנה לנתב הביתי, אשר הינן משמעותיות בפריסת רשתות תקשורת, ובפרט רשתות עם גישה לאינטרנט של הדברים.”

התמורה שתשולם בעבור הרכישה לא תשפיע מהותית על מצבה הפיננסי של אלוט.

תגובות סגורות