דאסו סיסטמס משיקה את תוכנית היזמות הגלובלית לליווי סטארט-אפים, יזמים ויצרנים

דאסו סיסטמס תסייע לחברות סטארטאפ ישראליות להתפתח עם פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE בענן, הכוללת הדרכה ושירותי אב טיפוס מקוונים. מסלולי התכנית מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של הסטארט-אפ וכוללים גם רשת תמיכה של אנשי מקצוע מכל העולם.

דאסו סיסטמס  הודיעה לאחרונה על הקמת תכנית היזמות גלובלית אשר תאיץ את הפיתוח של חברות סטארט-אפ, יזמים ויצרנים. התוכנית ממנפת את פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE, ואת היישומים והמומחיות של קהילת המדריכים והשירותים של של דאסו סיסטמס, ומספקת אב טיפוס מלא ופתרונות מותאמים אישית כולל סוגים שונים של מעורבות, המלווים את המפתחים בכל שלב בפיתוח היוזמה, מהרעיון הראשוני ועד המוצר המוגמר.

למעלה מ-1,000 סטארט-אפים ומייקרים מרחבי העולם כבר לוקחים חלק עם דאסו סיסטמס בפיתוח דיגיטאלי של מוצרים ומיזמים. תכנית היזמות הגלובלית, מאפשרת ליזמים להשתמש בעולמות וירטואליים בכדי לייצר שיתופי הפעולה, להיעזר באינטילגנציה המשותפת של הקהילה הוירטואלית בכדי  לשכלל תהליכים של חדשנות, יצירתיות ולהביא להפרייה הדדית של רעיונות. יזמים יכולים לקדם פרויקטים המשלבים IoT וטכנולוגיות נוספות, לעצב ולבדוק את המוצר שלהם, לגשת לשירותי בניית אביטיפוס ולהשתמש בשיטות הדפסת תלת המימד העדכניות ביותר. כמו כן, הם יוכלו לשתף את הידע שלהם עם רשת מוסמכת של אנשי מקצוע, מומחים ועמיתים מתעשיות שונות.

הואיל ולחברות סטארט-אפ יש צרכים שונים בכל אחד משלבי מחזור החיים שלהם, גישה טכנולוגית הדרכתית ושיווקית אחידה-  once size, אינה מספקת את רמות התמיכה השונות הנדרשות בכדי לסייע להם להגיע לכדי שיווק המוצרים מהר יותר, ואינה נותנת מענה הולם לאתגרים העסקיים הגלומים בעולם הסטארט-אפ כמו מימון, תשתיות IT  ומכירות.

מסלולי תוכנית היזמות הגלובלית כוללים יישומי עיצוב והדרכה של SOLIDWORKS ליזמים לפרויקטים המתמקדים בחדשנות מכנית, וכן האצה משמעותית במעבדת ה- 3DEXPERIENCEעבוד חברות סטארט-אפ הנתקלות בקשיים ואתגרים בתהליך הפיתוח וצריכות ליווי והדרכה, בבניית אבות טיפוס ושיווק. ההדרכה נעשית באמצעות רשתות, חממות, מאיץ ו- FabLab הכוללת שותפים ברחבי ארצות הברית ואירופה.

תכניות היזמות הגלובלית כוללת גם את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE על ענן. הפלטפורמה מאפשרת ניהול קהילה תמיכה ושירות אשר מכניסים לתהליך הפיתוח מהירות, זריזות, גמישות, ניסיון ושיתופי פעולה. כל אלו הם דברים הכרחיים וחיוניים לפרויקטים הדורשים יותר מאשר רק מוצרים חדשים שיוצרו על-ידי מהנדסים.

“יזמים אמרו לנו שהם מעריכים את החממה של הקהילה החברתית יותר מהכל, ואנחנו הקשבנו להם.” אומר פרדריק ואצ’ר, מנהל חדשנות אסטרטגית בחברת דאסו סיסטמס. ” דאסו סיסטמס אוהבת סטארט-אפים, ופרויקט היזמות הגלובלית תומך בתהליכי חדשנות בכך שהוא מספק אפליקציות על ענן וקהילות מקוונות ושירותים, לא משנה מה הענף שלהם או המוצר צריכים בכל שלב התפתחות. הימים בהם רק חברות גדולות היו בעלות כישורים אדירים, משאבים ויכולות שהניבו פריצות דרך, נגמרו. אנחנו מהווים זרז ופתח עבור חברות גדולות וסטארט-אפים קטנים לייצר קונספטים, ולחבר בין וירטואלי למציאות, ולהעצים את רנסנס החדשנות.”

 

תגובות סגורות