העובדות החדשות של אסנס: ביילי ולייקה

חברת ההייטק מהרצליה גייסה לעבודה שתי מועמדות לא שגרתיות, שלוקחות חלק חשוב במערך הפיתוח ובדיקת המוצרים של החברה לתחום הבתים החכמים

שתי עובדות חדשות, העונות לשם ״ביילי״ ו״לייקה״, הצטרפו זמנית לחברת ההייטק ״אסנס״, שמפתחת, מייצרת ומשווקת ברחבי העולם מוצרים מבוססי טכנולוגיות IoT ופתרונות לחיים מקושרים. שתי המועסקות הן כלבות מאולפות חביבות, הלוקחות חלק חשוב במערך הפיתוח ובדיקת המוצרים של החברה. הסיבה לגיוס יוצא הדופן: אחד המאפיינים החשובים במערכות האבטחה וניהול הבית החכם שמפתחים באסנס, היא היכולת להבחין בין בני אדם לחיות מחמד, שבדרך כלל נמצאות בבית גם כשהוא ריק מאדם… לחברה חשוב לוודא שהמוצר אינו מייצר אזעקות שווא בגלל ש׳מיצי׳ או ׳רקסי׳ החליטו לטייל דווקא על הספה בסלון, או בחצר.

הכלבות כבר צברו עשרות שעות של עבודה במשרדי החברה בהרצליה ואף נשלחו למשימות מיוחדות בתנאי ״שטח״, על מנת להבטיח פעילות תקינה של המוצרים בכל תנאי הסביבה ומזג האוויר.

אסנס היא ספקית גלובלית של טכנולוגיות IoT ופתרונות לחיים מקושריםConnected-living) ) מבוססי ענן, לתחומי האבטחה, התקשורת וספקי שירותי בריאות דיגיטלית. מוקד הפעילות של החברה, שמכרה עד היום מעל 25 מיליון מוצרים ופעילה מעל 23 שנה, נמצא באזור ההייטק של הרצליה והיא מעסיקה 600 עובדים. אסנס פועלת במודל עסקי של B2B2C ומוצריה הנמכרים לגופי OEM  עוברים התאמה לקהלי היעד והלקוחות, החל מרמת האפליקציות, דרך השפה ועד לאריזות המוצרים. לחברה משרדים בספרד, ארה״ב, וסין.

קרדיט צלמת: מאיה אשר

 

תגובות סגורות