חדשות היום

ליבת ה-Tensilica® HiFi DSP של קיידנס תומכת מעתה בטכנולוגיית האודיו Dolby Atmos עבור מחשבים אישיים

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הכריזה כי ליבת ה-Tensilica® HiFi DSP שלה תומכת כעת ב-Dolby Atmos עבור מחשבים אישיים, מה שהופך אותה לליבת ה-DSP IP הראשונה המספקת את היכולת הזו. קיידנס שיפרה את ה-Dolby Atmos כך שיוכל לפעול על ה-HiFi DSP, וללקוחות יתאפשר לחוות את Dolby Atmos דרך אוזניות או באמצעות רמקולים של מחשב אישי תוך הפחתת צריכת ההספק ושיפור חיי הסוללה. ישנם היום כמה מחשבים אישיים הכוללים את ה-Dolby Atmos, ביניהם ה-Matebook X של Huawei וה-Yoga 920 2-in-1  של לנובו.

Dolby Atmos מספק פריצת דרך בתחום השמע הנע המוזרם מסביב ומעניק למשתמש תחושה שהוא מצוי בלב ליבן של ההתרחשויות שכן הצלילים מגיעים אל המאזין כשהם חיים, עשירים, עמוקים ומדויקים. למערכות קולנוע ובידור ביתי יש אמנם כמה ערוצים המאפשרים את החוויה הזו, אך אוזניות ורמקולים המובנים במחשבים כוללים סטריאו של שני ערוצים בלבד. שחזור חווית השמע העשירה הזו עם אוזניות מובנות של מכשיר מצריך עיבוד נוסף, מה שעשוי להשפיע על תוחלת חיי הסוללה. הורדת ה-Dolby Atmos ל-HiFi DSP משפרת את חיי הסוללה מבלי לפגוע בחווית השמע, בזכות העיבוד עתיר הביצועים ודל ההספק של ה-DSP.

“השותפות שלנו עם קיידנס עזרה להביא את Dolby Atmos לא רק אל הסלון שלכם, אלא גם אל המחשב האישי”, אומר מאהש בלקרישנן, סגן נשיא חטיבת חוויות שמע במעבדות דולבי. “ה-HiFi DSP של קיידנס שומר על צריכת הספק נמוכה כך שהצרכנים יכולים ליהנות זמן ממושך יותר מתכני ה-Dolby Atmos המועדפים עליהם דרך המחשב האישי”.

“הצרכנים היום מצפים לחווית בידור איכותית ולתוחלת חיי סוללה ממושכת עם המחשבים האישיים שלהם”, אומר לארי פריזוורה, מנהל השיווק בקבוצת IP האודיו/וידאו בקיידנס. “ה-Dolby Atmos פועל על ה-HiFi DSP החסכוני באנרגיה ומספק חווית שמע עוטפת ומלאה תוך שיפור ביצועי הסוללה”.

Tensilica HiFi DSPs הם מעבדי השמע/קול/דיבור עם מספר הרשיונות הגדול ביותר בשוק היום, עם תמיכה עבור יותר מ-250 חבילות תוכנה מאושרות ויותר מ-105 שותפות תוכנה בתוכנית השותפות Tensilica Xtensions. יותר מ-85 מחברות המוליכים למחצה ויצרניות ה-OEM המובילות בעולם בחרו ב-Tensilica HiFi DSPs עבור מוצרי השמע, הקול והדיבור שלהן.

 

תגובות סגורות