סיילספורס ו-IBM מחזקות ומרחיבות את שיתוף הפעולה האסטרטגי

סיילספורס (Salesforce), המובילה בעולם בתחום שירותי ענן וה-CRM, יחד עם חברת IBM, הודיע היום על חיזוק והרחבת השותפות האסטרטגית בין שתי החברות, על ידי שילוב בין הענן של  IBM(IBM Cloud) והבינה המלאכותית ווטסון (Watson), לבין פלטפורמת QUIP וענן השירות איינשטיין (Salesforce Service Cloud Einstein) של סיילספורס, המבוסס גם הוא על טכנולוגיית בינה מלאכותית. הזיווג האסטרטגי של טכנולוגיות אלו יאפשר לחברות ולארגונים שונים להתחבר ללקוחותיהם בצורה טובה יותר, להשיג תובנות עמוקות יותר ולתקשר באופן יעיל הרבה יותר מבעבר.

לאור ההסכם החדש, בחרה סיילספורס ב-IBM בתור ספק הענן המועדף עליה, וIBM, מצידה, בחרה בסיילספורס, בתור פלטפורמת הלקוחות המועדפת עליה עבור מכירות ושירות לקוחות.

“הבחירה ב-IBM לספק הענן המועדף על סיילספור, מוכיחה את העוצמות שיש לענן IBM (IBM Cloud) ואת היכולת המתקדמת שלו לעזור לחברות לשנות בתכלית את האופן שבו הן עושות עסקים”. אמרה ג’יני רומטי, יו”ר, נשיאה ומנכ”לית IBM. “הבסיס שלנו להרחבת השותפות הוא השילוב שבין בתי הבינות המלאכותיות, ווטסון ואיינשטיין, ומטרתו לסייע לחברות בקבל החלטות עסקיות חכמות ויעילות יותר”.

“המניע העיקרי בכל מה שאנחנו עושים בסיילספורס, כולל השותפות האסטרטגית עם IBM, היא ההצלחה של לקוחותינו”. אמר מרק בניוף, נשיא ומנכ”ל סיילספורס. “השילוב בין הענן של IBM ושירות ווטסון, לבין האיינשטיין של סיילספורס ופלטפורמט QUIP, יצור דרכים פשוטות, חדשות ומתקדמות יותר מבעבר עבור חברות להתחבר ללקוחותיהן, תוך ניצול מיטבי של כל ההיתרונות בטכנולוגיות ענן ובינה מלאכותית”.

כחלק מהרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי, תפתח IBM אפליקציות האינטרקטיביות המשלבות את היכולות המתקדמות של פלוטפורמת QUIP וטכנולוגיית ווטסון. האפלקיציות המיוחדות יוטמעו ישירות אל תוך מסמך QUIP ייעודי, במטרה להגביר את יעילות צוותי המכירות לאורך כל שלבי ההזדמנות: יצירת מסמך QUIP מרוכז חוסכת זמן עבודה יקר, בכך שהיא מאפשרת להזין ולערוך כל סוג של תוכן, עבור כל סוג של פרוייקט במקום אחד, מבלי הצורך לזגזג קדימה-אחורה בין חלונות שונים. כמו כןף האפליקציה המיוחדת תהיה זמינה גם בחנות האפליקציות App Store.

השילוב בין שתי טכנולוגיות בינה מלאכותית, הווטסון של IBM והאיינשטיין של סיילספורס, יספקו ללקוחות ייעוץ מכוון בנוגע להחלטות הנכונות ביותר, ובעזרת ניתוחי ניבוי ותחזיות של איינשטיין, יוכלו החברות ליצור אינטראקציות מותאמות אישית עם כל אחד מלקוחתיהם, על סמך השיחה האחרונה או צ’אט אחרון שהתקיים עימם. כמו כן, הטכנולוגיה החדשה תסייע לחברות בבניית יחסי אמון עם לקוחותיהן וחיזוק מערכות היחסים הקיימות עימם.

 

תגובות סגורות