חדשות היום

פתרון המדידה של נובה נבחר על ידי שני יצרני זיכרונות מובילים

רחובות, 16 בינואר 2018נובה (ת”א: נובה; נאסד”ק:(NVMI , ספקית מובילה של פתרונות מדידה לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, הודיעה היום כי שני יצרני זיכרונות מובילים בחרו בפתרון המדידה המשולב המתקדם ביותר של נובה עבור קווי הייצור החדשים שלהם לזיכרונות DRAM ו- 3D-NAND.

פתרון המדידה המשולב של נובה נבחר לאחר תהליך בדיקה תחרותי קפדני, ולאור ביצועי מדידה עדיפים, יעילות יצרנית גבוהה ופוטנציאל הרחבה עתידי למענה לאתגרים טכניים עתידיים. כתוצאה מבחירות אלה, נובה קיבלה הזמנות בשווי 5 מיליון דולר, שעתידות להיות מסופקות ברבעון הראשון של 2018. נובה מצפה לקבל ולספק הזמנות נוספות במהלך שנת 2018. הפתרון שנבחר כולל את פלטפורמת המדידה החדשנית של נובה – ה-®NOVA i550, בשילוב עם פתרונות התוכנה והאלגוריתמיקה המתקדמים ביותר שלה הMARS®-, וה-™NOVAFit.

“אנו מרוצים מאוד מבחירות אלה, המשקפות את ההתקדמות שלנו בחדירה לשוק הזיכרונות. אנו רואים באימוץ מערכת ה-NOVA i550®  החדשה הבעת אמון ביכולות הטכנולוגיות המובילות שלנו”, ציין איתן אופנהיים, נשיא ומנכ”ל נובה. “מאמצינו להגדלת נתח השוק בתחום הזיכרונות נושאים פרי ויסללו בפנינו את הדרך להמשך צמיחה בשנת 2018”.

תגובות סגורות