חדשות היום

קבוצת מר רוכשת את חברת הסייבר הישראלית פרומיסק

פעילות פרומיסק תצטרף לחטיבת הסייבר והמודיעין של קבוצת מר, שבין היתר כיום מספקת ללקוחותיה מודיעין מקיף על האיומים מה-DarkNet, מרשתות חברתיות וממקורות גלויים נוספים. הרכישה תרחיב כעת את יכולותיה של מר בתחום של איסוף מודיעין על איומי סייבר ברשת הארגונית 

קבוצת מר (ת”א: מר), העוסקת במתן פתרונות בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת הפעילות של פרומיסק, חברת סייבר ישראלית בעלת פעילות גלובלית, המתמחה באיסוף מידע מתחנות קצה לצורך איתור, ניתוח וטיפול בחולשות ופרצות המצויות בהן. פרומיסק פיתחה מוצר ייחודי לאיסוף מידע מתחנות הקצה ברשת הארגונית על מנת לאפשר לקצין אבטחת המידע בארגון יכולת מקיפה לאתר, לנתח ולטפל בחולשות המצויות בעמדות הקצה, וזאת ללא התקנת Agent. היקף העסקה לא נמסר.

חטיבת הסייבר והמודיעין בקבוצת מר מספקת כיום ללקוחותיה ברחבי העולם פתרונות ושירותי מודיעין על איומי סייבר, הכוללים איסוף מודיעין מקיף על האיומים מה-DarkNet, מרשתות חברתיות וממקורות גלויים נוספים. רכישתה של פרומיסק תצרף אל פעילות הסייבר והמודיעין של קבוצת מר עשרות לקוחות, והוספת פתרונה של פרומיסק יאפשר למר להציג עבור לקוחותיה גם את איומי הסייבר שעולים בתוך הרשת הארגונית, על מנת לספק לאנשי אבטחת המידע בארגון תמונת מצב מורחבת ומקיפה של אבטחת הסייבר הארגונית, ולבצע פעולות מדוייקות ונקודתיות בזמן אמת לסגירת הפרצות. ניר למפרט, מנכ”ל קבוצת מר, אמר כי “הראשונים להם נציע את הפתרון החדש הם לקוחותינו ברחבי העולם, הנחשבים למובילים במגזר הפיננסי ומגזר התקשורת, ובשל כך מצויים תחת איומי אבטחה רבים.”

קבוצת מר היא חברה ישראלית גלובלית הממקדת את עיסוקיה בשלושה תחומי ליבה: תשתיות תקשורת – בעיקר סלולרית ואופטית;  HLS; שירותי מודיעין סייבר ומערכות חקירה ומודיעין מבוססות ;BIG DATA ופתרונות תקשורת

טקטית. לקוחות הקבוצה כוללים גם גופים ממשלתיים, מוניציפאליים, ביטחוניים, בנקים ומפעילי תקשורת, והיא מעסיקה כ-1,100 עובדים בעיקר באמריקה הלטינית, ארה”ב אפריקה וישראל. משרדי ההנהלה של מר נמצאים בחולון.

 

בתמונה: ניר למפרט, מנכ”ל קבוצת מר.

תגובות סגורות