קולפלנט מודיעה כי בורסת נאסד”ק אישרה את רישומה למסחר – הרישום אינו כולל גיוס הון

חברת קולפלנט (ת”א: קלפט) מנס ציונה, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים רפואיים מבוססי קולגן אנושי מסוג 1 המיוצר ומופק מצמחי טבק, מודיעה כי קיבלה את אישור בורסת הנאסד”ק לרישום מניותיה למסחר. הרישום אינו כולל גיוס הון כלשהו.

קולפלנט נוסדה בשנת 2009, ומוצריה מסייעים להתחדשות, שיקום וריפוי רקמות בגוף האדם, באמצעות יישומים קליניים בתחומי הדפסה ביולוגית בתלת מימד של איברים ורקמות, אורטופדיה, וריפוי של פצעים כרוניים וניתוחיים. השימוש בקולגן אנושי ממקור צמחי במוצרי החברה מוריד משמעותית את הסיכונים שקיימים כיום ברפואה בעת השימוש בקולגן מהחי, כולל סכנת זיהום, העברת מחלות או דחייה על ידי הגוף המטופל. שווי שוקי היעד עבור מוצרי החברה הראשונים מוערך בלמעלה מ- 5 מיליארד דולר.

החברה פועלת כעת עם נאסד”ק לתחילת מסחר בימים הקרובים. עם תחילת המסחר שם, יסחרו במקביל מניות החברה בבורסת תל אביב ובבורסת נאסד”ק באמצעות ADSs, באופן שבו כל ניירADS  ייצג 50 מניות של החברה.

“השלמת הרישום ותחילת המסחר בבורסת נאסד”ק תרחיב את החשיפה של החברה והטכנולוגיה שלה בפני שותפים בינלאומיים, עסקיים ואסטרטגיים, במטרה לקדם שיתופי פעולה ולהגדיל את הפעילות העסקית. הרישום מהווה עליית מדרגה לשקיפות החברה גם בשוקי ההון הבינלאומיים ויקל על משקיעים פרטיים ומוסדיים, אמריקאים וזרים, להשקיע בחברה”, אמר יחיאל טל, מנכ”ל קולפלנט.

 

תגובות סגורות