פלטפורמת Keysight PathWave מאפשרת לארגונים להאיץ תהליכי חדשנות ופיתוח מוצרים משלב הקונספט, הייצור והפריסה

חברת קייסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies), ספקית מובילה של פתרונות חומרה, תוכנה ושירותים לדיזיין, בדיקות ואופטימיזציה של מוצרי אלקטרוניקה, חשפה את Pathwave, פלטפורמת תוכנה ראשונה מסוגה בתעשייה המשלבת בין דיזיין, בדיקות, מדידות ואנליטיקה. כתוצאה מכך, PathWave מאפשר ללקוחות להאיץ את החדשנות ופיתוח מוצרים החל משלב הקונספט, דרך הייצור ועד פריסת המוצרים.

PathWave מבוססת על הניסיון של פתרונות Keysight להבטיח עקביות, דיוק ומדידות מהימנות. פלטפורמת התוכנה מספקת ללקוחות גישה גמישה ומיידית לכלי הדיזיין והבדיקות שהם זקוקים להם, ובעיתוי שהם זקוקים להם. האינטראופראביליות של כלי הדיזיין והבדיקות, יחד עם כלי ניהול דטה מתקדמים, מאיצים בצורה משמעותית את שרשרת פיתוח המוצר, ומבטלים את הצורך לייצר מחדש תכניות מדידה ובדיקה פרטניות לכול שלב בתהליך.

“מרבית שלבי פיתוח המוצר אינם מחוברים אחד לשני, ומציבים אתגרים בתחומי הדיזיין והבדיקות בכול שלב בנפרד, דבר שמאט את תהליכי החדשנות והבאת המוצר לשוק”, אמר ג’סי קאוואזוס, דירקטור תעשיות, בדיקות ומדידות ב-Frost & Sullivan. “כמנהיגה בתחומי דיזיין ובדיקות, Keysight מיישמת את הניסיון הייחודי שלה כדי לאחד את תהליכי הדיזיין והבדיקות לכול אורך שלבי פיתוח המוצר עם דגש על חוויית המשתמש וניהול דטה אחוד, דבר שמאיץ את החדשנות ומאפשר ללקוחות להביא לשוק מוצרים במהירות ובאיכות.”

PathWave הינה פלטפורמת תוכנה פתוחה, סקיילבילית, ואנליטית, המשלבת חומרה ותוכנה בכול שלבי פיתוח המוצר. היא משלבת דיזיין של תוכנה, שליטה, ובדיקות מבוססות תוכנה  בסביבת פיתוח פתוחה המאפשרת למשתמשים ליצור במהירות פתרונות בעלי ביצועים גבוהים.

הפתרון החדש הינו פתוח, והוא מחבר ומיישם את כול משאבי הדיזיין והבדיקות: מספק API’s פתוחים המאפשרים קסטומיזאציה של הפתרון בצורה פשוטה ומהירה; יישום מהיר של טכנולוגיות מתקדמות, כולל פתרונות תוכנה או חומרה של חברות צד שלישי; חיבור מהיר ותואם של חומרה להאצה של תהליכי בדיקות והגדלת הפרודוקטיביות.

בנוסף, הפתרון החדש הינו סקיילבילי המבוסס על כוח מחשוב גמיש המאפשר גידול בהתאם לצרכי הפיתוח: פועל בצורה לוקאלית, בענן, או בשילוב של השניים, ומאפשר האצה של חישובי הדיזיין והבדיקות; עיבוד נתוני הבדיקות לכול אורך שלבי הפיתוח בצורה לוקאלית או בענן; חוסך זמני מעבר בין שלבי פיתוח בתהליכי הדיזיין והבדיקות.

כמו כן, הפתרון החדש כולל כלי אנליטיקה לפתרון מהיר של בעיות: העברה מהירה של תוצרי אנליטיקה לזיהוי טרנדים או תקלות; מנטר את האופטימיזציה של משאבי הבדיקות; ומייצר אנליזה לנתוני ביג דאטה הנוצרים בתהליכי העבודה.

ג’יי אלכסנדר, סגן נשיא בכיר ומנהל טכנולוגיות ראשי ב-Keysight Technologies ציין כי: “אנחנו כולנו מזהים את היתרונות שמציעה הטכנולוגיה לחברה האנושית – החל ממחשוב ענן, ביג דאטה, לימוד מכונה ובינה מלאכותית, ועד מציאות רבודה, וסוגים שונים של פלטפורמות מובייל. אבל, כדי לקבל את מלוא הערך של טכנולוגיות חדשות אלו קיים צורך בניסיון עמוק בכול שלבי הדיזיין והבדיקות, ובנוסף ניסיון בתהליכי המדידות ויישום אפקטיבי שלהם. קיסייט מחויבת להמשיך ולאמץ טכנולוגיות מתפתחות עם פתרונות המסייעים ללקוחותינו להתגבר על מכשולים בדרך לחדשנות וליישם תהליכי עבודה יעילים.”

PatheWave מציעה סט של פתרונות תוכנה אינטגרטיביים לכלל תהליכי הדיזיין והבדיקות. פתרונות אלו הינם מחוברים, אינטראופראביליים, וניתנים לקונפיגורציה מהירה, ומציגה תהליך עבודה יעיל המאפשר ללקוחות:

  • להקצות את משאבי המחשוב הנכונים במקום וזמן הנדרשים
  • להעריך מידע שנאסף לאופטימיזציה של התהליכים
  • להבטיח שחומרה ותוכנה חדשים עובדים עם כאלו הקיימים בארגון ולמקסם ROI
  • לצפות צווארי בקבוק ותיקון מהיר כדי להבטיח תהליכי עבודה יעילים
  • לבחון סטטוס של פרויקט מכול מקום ולהבטיח ביצוע משימות

תגובות סגורות