חדשות היום

קרן הון הסיכון הקנדית AWZ הומלנד סקיורטי  תשקיע 4.25 מיליון דולר בחברת הסטרטאפ הישראלית Pcysys

ירון אשכנזי, מייסד ומנכ”ל קרן AWZ HLS I: “פסייסיס פיתחה פתרון פורץ דרך לביצוע רציף ואוטומטי, 24/7 , 365 ימים בשנה, של בדיקות חדירה המחקה את צורת החשיבה והטקטיקות של האקרים”

קרן הון הסיכון הקנדית AWZ הומלנד סיקיורטי I הודיעה הבוקר על השקעה בשווי 4.25 מיליון דולר בחברת הסטארט הישראלית פסייסיס (Pcysys), המתמחה בתחום הסייבר. ההשקעה תתבצע בשתי פעימות, הראשונה עומדת על סך של 2.75 מיליון דולר ובעתיד תתבצע פעימה נוספת בסך של 1.5 מיליון דולר. השקעה זו השלימה את סבב הגיוס הראשון של פסייסיס בסכום של 4.5 מיליון דולר.

פסייסיס נוסדה ע”י אריק ליברזון ואריק פיינגולד, ומנוהלת ע”י צוות מנוסה המגיע מיחידות מסווגות בצה”ל ומארגונים טכנולוגיים מובילים. החברה פיתחה טכנולוגיה המחקה את צורת החשיבה והטקטיקות של ההאקרים באופן אוטומטי ורציף, באמצעות האקר וירטואלי המאתגר את מערכות הארגון בדרכים חדשות ובלתי מזיקות. מטרת המוצר היא לחשוף את החולשות הקיימות במערכות, ומאפשר זיהוי סיכונים וסיוע במציאת הדרכים היעילות ביותר להתגוננות מפני תקיפות האקרים.

באמצעות המערכות של פסייסיס יכולים ארגונים קטנים וגדולים, כדוגמת בנקים, חברות ביטוח, בתי השקעות, מתקני תשתית, חברות הייטק, גופי קמעונאות וגופים ממשלתיים, הנדרשים לבצע בדיקות חדירה אחת לתקופה על ידי הרגולטור, להטמיע מערכות לבדיקה רציפה, 24/7 , 365 ימים בשנה, במערכות הליבה שלהם. מידע נוסף על החברה מצוי באתר https://www.pcysys.com/ .

ההשקעה בפסייסיס מהווה המשך לסדרת השקעות שביצעה הקרן בחברות היי טק ישראליות בחודשים האחרונים. לאחרונה הודיעה הקרן על השקעה של 4.5 מיליון דולר בחברה הישראלית NanoLock Security המתמחה ברכיבי טכנולוגיה ממוגני סייבר בעולמות ה- IOT.

בחודש אוגוסט האחרון הודיעה הקרן על השקעה של 3.5 מיליון דולר בחברת Data Security Ltd SIGA הישראלית, שפיתחה טכנולוגיות אבטחת סייבר למערכות בקרה ותפעול קריטיות בעולמות ה- OT (Operation Technology). קודם לכן, בחודש יוני הודיעה הקרן על השקעה של 5.2 מיליון דולר בחברת ההיי טק Octopus Systems Ltd, שפיתחה פלטפורמת מידע מבוססת ענן, שמגינה על ארגונים ממתקפות סייבר ומתקפות פיזיות כאחד.

ירון אשכנזי, מייסד ומנכ”ל קרן ההון סיכון הקנדית AWZ הומלנד סקיורטי I: “חברות ההזנק הישראליות ממשיכות לייצר פתרונות טכנולוגיים חדשניים פורצי דרך, מול אתגרים עכשווים ועתידיים בתחום הביטחון והמודיעין. אנו ממשיכים להשקיע בחברות ומוצרים עם פתרון משמעותי לאיומים הקיימים, בהתאם למדיניות של וועדת ההשקעות של הקרן. לדבריו, הפתרון שפיתחה פסייסיס הוא ייחודי ומציע מענה לצורך גובר של גופים להגן על מערכות הליבה שלהם מפני התקפות סייבר 24/7, 365 ימים ברציפות, בעולם שבו מספר המתקפות הללו, איכותן ופגיעתן הולכת וגדלה כל הזמן”.

אריק ליברזון, מייסד ומנהל טכנולוגיה ראשי בפסייסיס: “פסייסיס פיתחה פתרון לביצוע בדיקות חדירות אוטומטיות המחקה את צורת החשיבה והטקטיקות של האקרים. פסייסיס יודעת כיצד למדל בצורה אפקטיבית את תהליך החשיבה של האקרים לשפת מכונה, ובכך ליצור האקר וירטואלי המאתגר את מערכות הארגון בדרכים חדשות ובלתי מזיקות במטרה לחשוף את החולשות הקיימות. אנו גאים בהחלטה של הקרן להשקיע בחברה ובכך להביע אמון בעוצמה הטכנולוגית של החברה, במנהלים ובצוות המפתחים המיומן.”

תמונה: ירון אשכנזי

צלם: עומר יעקובסון

 

תגובות סגורות