HARMAN תספק חוויית סאונד גם לבעלי המכוניות החשמליות

HARMAN תספק חוויית סאונד גם לבעלי המכוניות החשמליות

הפתרון שפיתחה HARMAN עבור יצרניות המכוניות החשמליות מאפשר לתכנן את הקולות שישמיעו המכוניות – בתוכן ומחוצה להן – בהתאם למיתוגן ול״ד.נ.א.״ שלהן. הפתרון מאפשר כיום ליצרניות לצייד את המכוניות החשמליות (שבמקור אינן משמיעות כל רעש) במערכות התרעה קוליות עבור הולכי רגל וגם להצמיד למנוע חשמלי שקט לחלוטין קול רב עוצמה של מכונית עמוסת ׳שרירים׳

צלילים וקול משחקים תפקיד חשוב בתעשיית הרכב. הם יוצרים רגשות אצל הנהג, הולכי הרגל והנוסעים, בין אם באמצעות גרגור המנוע של מכונית מרוץ, או צלילי מערכת הסטריאו בתוך הרכב. HARMAN, חברת בת בבעלות מלאה של סמסונג אלקטרוניקס, המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, פיתחה לטובת ניהול אקטיבי של הסאונד בכלי רכב, חבילת פתרונות שלמה – ה-HALOsonic, באמצעותה ניתן לשלוט על חוויית הנהיגה, בין אם על ידי סינטוז של סאונד אלקטרוני, או ביכולת לאפשר סביבת נהג – בתוך המכונית – שקטה יותר, על ידי הפחתת קולות הדרך והמנוע.

כעת פותחת HARMAN את הפלטפורמה גם לכלי רכב חשמליים ולרכבים היברידיים, כשהיא מציעה ליצרניות הרכב אפשרות לתכנן את הקולות שמשמיעה המכונית – בתוכה ומחוצה לה – בהתאם למיתוגה ול״ד.נ.א.״ שלה. הפתרון מאפשר כיום ליצרניות לצייד את המכוניות החשמליות (שבמקור אינן משמיעות כל רעש) במערכות התרעה קוליות עבור הולכי רגל וגם להצמיד למנוע חשמלי שקט לחלוטין קול רב עוצמה של מכונית עמוסת ׳שרירים׳. זאת ועוד, במכוניות חשמליות, בהן המנוע לא משמיע צלילים, רעשי החוץ בולטים אף יותר. לטובת כך פיתחה HARMAN את מערכת ה- Road Noise Cancellation המורידה דרמטית את הקול הנשמע בתוך המכונית.

״הפתרונות הטכנולוגיים שלנו מאפשרים ליצרניות הרכב כיום להציע לבעלי הרכבים החשמליים מגוון חוויות סאונד, בין אם מדובר על שמירת השקט בתוך המכונית באמצעות משכך קולות, לחלופין,  הצמדת צלילי רכב חלל ממלחמת הכוכבים לרכב בו נוסעים…״, אומר אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל. ״העובדה שאנו יכולים, באמצעות פתרון שפותח בישראל, להעביר לרכבים עדכונים אלחוטיים, מאפשרת ליצרנים לשלוח לנהגים ׳סטים׳ שלמים וחדשים של סאונד אופציונלי שיתאימו לצרכיהם״.

HARMAN מתכננת וייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30000 עובדים.  בישראל רכשה HARMAN  בעבר ושילבה בפעילותה את iOnRoad , מתחום ההתרעות בדרך , Red Bend, שמאפשרת לחבר את המכוניות של היום לענן וחברת הסייבר לרכב, TowerSec. את HARMAN ישראל מנהל אורן בצלאלי.

 

תגובות סגורות