חדשות היום

TeamCAD משיקה בישראל את Autodesk Fusion 360   מבית אוטודסק

פלטפורמה אחת לעיצוב, תכנון, ניהול וייצור, מבוססת מחשוב ענן  הדור הבא בפיתוח מוצרים במודל ענןSoftware as a service                                    

TeamCAD, נציגתה של חברת אוטודסק בישראל, מובילה עולמית בפיתוח פתרונות תוכנה, דו ותלת מימדיים חדשניים לתחומי התכנון, העיצוב, ההנדסה, הסימולציה והניהול, מתאימה את עצמה לעידן החדש, עם השקת Autodesk Fusion 360 – פלטפורמת תכנון ראשונה מסוגה, מבוססת מחשוב ענן, הכוללת את כל תהליך פיתוח המוצר לעיצוב, תכנון ,CAD הנדסה וסימולציה, ייצור CAM&3DP. Fusion 360 מסופקת במודל ענן (Software as a Service), בתשלום גמיש, על פי היקפי המשתמשים ולא במודל של רכישת רישיון בתשלום חד פעמי כפי שהיה עד כה.

פלטפורמת Fusion 360 תומכת בכל שלבי תהליך פיתוח המוצר, בפלטפורמה אחידה מבוססת ענן, המאפשרת עבודה ב- ,PC ב- MAC ובמובייל וכן מאפשרת חקר מהיר ויעיל של רעיונות תכנון תחת סביבה שיתופית אחת ונוחה לשימוש.

פיוז’ן 360 כוללת 3 מודולים

עיצוב ותכנון CAD – בחינה מהירה של רעיונות תכנוניים, ביצוע שינויים בתכנון בקלות ובחינה והיכרות של הדגם באמצעות כלי מידול ופיסול.

הנדסה וסימולציה – ביצוע אנליזות וסימולציות, בחינת התאמה ותנועה, המחשה באמצעות הדמיות ריאליסטיות ואנימציות.

ייצור CAM & 3DPעיבוד שבבי במכונת 2, 2.5 ו- 3 צירים ,ייצור אב טיפוס ביעילות ובקלות   והתחברות לתהליך העבודה הממשי בהדפסת תלת מימד.

אילן ישראל, מנהל הפעילות בחברת תים: “תחום פיתוח המוצר השתנה בשנים האחרונות והפך לאחד המרכיבים המשמעותיים באסטרטגיה של חברות. הלקוח כיום מבקש מוצר סופי איכותי, מעוצב, מותאם אישית וקל לשימוש ולכן כלי העיצוב והתכנון צריכים להתאים לדרישות אלו. כמו כן, צוותי הפיתוח ממוקמים במקומות שונים גיאוגרפית ולכן היה צורך בפלטפורמה בטוחה ויעילה לניהול ושיתוף”.

מוסיף ישראל: “אוטודסק, כמובילת טרנדים, זיהתה את המגמה ופיתחה את פיוז’ן 360 כפתרון CAD במודל עסקי השונה באופן משמעותי מזה הקיים ומאפשר את פיתוח המוצר, על כל שלביו, באופן נגיש וגמיש לכל סוגי המשתמשים. לראשונה, יכולים כיום ארגונים לרכוש את הפתרון במודל ,SaaS עם אפשרות לתשלום לפי שימוש בפועל וללא צורך בתשלום גבוה מראש, עם גמישות להגדיל ולצמצם את מספר המשתמשים, אפשרות לעדכונים ושיפורים און ליין ויכולות חדשניות מובנות בתוך הכלי. פיוז’ן 360 הוא עולם של כלים וידע לתכנון והשראה, המהווה את הדור הבא בתחום התכנון ועושים בו שימוש אנשי מקצוע ברמה עולמית. לקוחותינו מעידים על יכולות ההנדסה של פיוז’ן 360, שהפכו כל פרוייקט שלהם לסיפור הצלחה אדיר”.

חמי מילר, CTO חטיבת TeamCAD בחברת תים: “היתרון הגדול ביותר של פיוז’ן 360 הוא בעובדה שמדובר בפלטפורמה אחת לכל תהליך פיתוח המוצר, הכוללת מודולים מתקדמים לכל השלבים, החל בעיצוב והתכנון, דרך אנליזות, סימולציות היצור ועד לניהול. זאת, מבלי להתפשר על האיכות של כל תהליך בנפרד, באופן שכל אחד מבעלי התפקידים בשרשרת פיתוח המוצר מקבל מודולים מתקדמים ביותר בסביבת העבודה שלו. בנוסף לכך, מאפשר פאנל הנתונים המשותף של פיוז’ן 360 לצוותי התכנון, שיתוף פעולה יעיל יותר בין חברי הצוות, הבא לידי ביטוי בשיתוף מידע ביניהם (collaboration) באופן מושלם וחלק, מעקב בזמן אמת אחר גרסאות, תגובות ומשימות וכן שמירה ואיחזור נתונים בענן וכל זאת עם גישה מכל מכשיר בכל מקום ובכל זמן”.

 

לינק לאתר החדש של פיוז’ן 360 http://fusion360.teamcad.co.il

TeamCAD (אומניטק לשעבר) היא נציגה בלעדית של חברת אוטודסק – (Autodesk) מובילה עולמית בפיתוח פתרונות תוכנה דו ותלת מימדיים חדשניים לתחומי התכנון, העיצוב, ההנדסה וסימולציה. TeamCAD מתמחה במתן פתרונות כוללים וייעודיים לתחום ה CAD -בשוקי העיצוב התכנון וההנדסה. יכולותיה המתקדמות מבוססות על ניסיון רב שנים של גלריית מומחים מקצועיים ומוסמכים בעלי ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה עם השוק, קהל הלקוחות, הצרכים והאתגרים עימם הם מתמודדים, עם רמה מקצועית ושירות מן הגבוהות בתחום.

תגובות סגורות