סייברביט זכתה ב-3 פרסי זהב בתחרות Cybersecurity Excellence לשנת 2018 עבור מוצרים ופרויקטים חדשניים

חברת סייברביט בע”מ, ספקית מובילה של מוצרים לזיהוי ותגובה להתקפות סייבר מתקדמות על רשתות IT ותשתיות קריטיות (ICS), הודיעה היום שזכתה ב-3 פרסים בתחרות Cybersecurity Excellence Awards 2018. מערכת האימון והסימולציה Cyberbit Range זכתה בקטגוריית פלטפורמה לאימון בתחום האבטחה, מערכת SCADAShield של סייברביט זכתה בקטגוריית אבטחת ICS/SCADA, והפתרון של סייברביט בתחום אבטחת בניינים חכמים זכה בפרויקט “אבטחת המידע של השנה” במזרח התיכון.

“אנו שמחים שקהילת אבטחת הסייבר הבעיה את בטחונה בפתרונות שלנו והעניקה מקומות ראשונים למערכות של סייברביט בשלוש קטגוריות שונות”. אמר עדי דר מנכ”ל סייברביט. “הכרה זו מחזקת את ההבנה שלנו שקיים צורך  באפשרות לקבל מספק אחד פתרון כולל לבעיות מורכבות על בסיס שילוב הדוק של הטכנולוגיות לכדי פלטפורמת הגנת סייבר אחודה, הנותנת מענה גילוי ותגובה לכל מרחב הרשתות IOT/OT/IT “.

“אנו מברכים את סייברביט על הזכייה בפרס זהב בשלושת הקטגוריות בתחרות המצוינות בהגנת סייבר לשנת 2018, כולל אבטחת ICS/SCADA, פרויקט השנה ופלטפורמת אימון אבטחה הטובה ביותר”. אמר הולגר שולץ, מנכ”ל  Cybersecurity Insiders ומארגן התחרות. “התחרות היתה מאתגרת, והזוכים משקפים את הטוב ביותר בתעשיית הגנת הסייבר”.

המערכות של סייברביט אשר זכו בפרסי זהב הן:

  • Cyberbit Range – פלטפורמת הסימולציות והאימונים המתקדמת ביותר בתחום אבטחת הסייבר. המערכת הנה מאמן ללוחמי סייבר המשפר את יכולותיהם ומאיץ את הכשרתם באמצעות סימולציה מציאותית של תסריטי התקפה מורכבים. המאמן מאפשר לארגונים לספק תכניות אימון מתקדמות, ובכך לשפר את רמת הצוותים בזמן קצר ולהכשיר באופן איכותי ובזמן קצר צוותים חדשים. שורה של מרכזי אימון על בסיס מערכת Cyberbit Range נפתחו בתוך פחות משנתיים: באירופה, אסיה וצפון אמריקה, ביניהםRUAG  בשוויץ; IABG בגרמניה; Ni Cybersecurity בטוקיו יפן; ו ST Electronics בסינגפור; אוניברסיטת Regent בווירג’יניה, US: בולטימור Cyber range במרילנד, US; ולאחרונה ISE Systems בצרפת.
  • SCADAShield – פלטפורמת הגנת ה-OT המובילה בעולם, נבחרה על ידי ארגוני תשתית קריטיים להגן על רשתות ICS/SCADA, רשתות חשמל, רשתות תעבורה, קווי ייצור, בניינים חכמים ומרכזי מידע. SCADAShield מספקת מערכת הגנת סייבר לתשתיות קריטיות. המערכת ממפה את האזורים הקריטיים להגנה מפני איומי סייבר ומהווה מרכז ניטור ותגובה למתקפות בזמן אמת.
  • Cybersecurity for Smart Buildings- מערכת סייברביט לאבטחת בניינים חכמים נבחרה לספק את חבילת מוצרי אבטחת הסייבר למתקן ממשלתי חדש ומאובטח. המתחם ישמש כמפקדה למשרדי ממשלה רגישים, וישלב אבטחה פיזית לצד אבטחת סייבר כדי להשיג חוסן חסר תקדים.

תחרות המצוינות באבטחת הסייבר לשנת 2018 חולקת כבוד ליחידים וחברות המפגינים מצוינות, חדשנות ומובילות בתחום אבטחת המידע. הפרסים מוענקים על ידי Cybersecurity Insiders בשיתוף עם קהילת אבטחת המידע ב-LinkedIn, המתפארים בניסיון רב של מעל 400 אלף מקצועני אבטחת סייבר, כדי לחלוק כבוד למוצרי אבטחת הסייבר הטובים בעולם, לאנשי מקצוע בתחום ולארגונים. למידע על תחרות המצוינות באבטחת הסייבר לשנת 2018, כולל פרטים על הזוכים ומועמדים סופיים, מוזמנים לבקר באתר: https://cybersecurity-excellence-awards.com/

 

תגובות סגורות