חדשות היום

טאואר-ג’אז ו-active semi® מודיעות על מעבר לייצור המוני של שבבי מתח גבוה

טאואר-ג’אז הודיעה היום (ב’) על מעבר לייצור המוני של שבבי מתח גבוה עבור חברת active-semi® תוך שימוש בפלטפורמת ה- Power Management 200V SOI של החברה. טכנולוגיה מתקדמת זו מיועדת בעיקר למוצרים מבוססי סוללות בשווקים המתפתחים במהירות של כלי עבודה, כלי גינון ומיכון בכלל. טכנולוגיית ה-SOI מציעה יכולת בידוד מעולה מאפשרת אינטגרציה של מספר רב של מעגלים והקטנת גודל השבב תוך כדי עבודה במתחים גבוהים מאוד  של עד 200V.

פלטפורמת ה- 200V SOI של טאואר-ג’אז הינה בעלת ביצועים מעולים ומאפשרת צמצום משמעותי של גודל השבב יחד עם בידוד מירבי, דבר המאפשר גודל שבב הקטן עד כמחצית מגודל שבב המיוצר בטכנולוגיות סטנדרטיות אחרות. בנוסף, מאפשרת טכנולוגיה זו צריכת הספק יעילה יותר על אלו הקיימות בשוק. לפלטפורמה זו עוד מספר רחב של יתרונות, בין היתר שיעור הצלחה גבוה כבר בשלב התכנון הראשוני, דבר המקצר את זמני המעבר לייצור המוני וחדירה לשוק.

השבבים המיוצרים על בסיס פלטפורמה זו מיועדים עבור מגוון רחב של יישומים, ביניהם: בקרת מנועים, מכשור ביתי ותעשייתי, כלי עבודה חשמליים לסוגיהם, מערכות ניהול סוללות, רכבים חשמליים (EV’s) ועוד רבים אחרים.

“בחרנו בפלטפורמת ייצור זו (ה 200V SOI) של טאואר ג’אז  לאור גמישות ואיכות הייצור של החברה אשר סייעו לנו לאפיין ולתכנן בהצלחה את הרכיבים שלנו. בנוסף, השימוש בתהליך ייצור זה של טאואר-ג’אז מאפשר/יאפשר לנו אף להמשיך ולצמצם את גודל השבב תוך הגדלת יעילות צריכת ההספק במטרה לתת מענה לשווקי המכשור המבוססים על מתח גבוה ומבוססי סוללות “, אמר דיוויד בריגס, סגן נשיא ומנהל כללי של חטיבת ה Power Solutions בחברת active-semi® international.

“שיתוף הפעולה ארוך הטווח והמוצלח שלנו עם active-semi® איפשר מעבר יעיל ומהיר לייצור של רכיב חדש המבוסס על טכנולוגיית  ה 200V SOI  החדישה של טאואר-ג’אז. פלטפורמה ייחודית זו, בעלת ביצועיים טכנולוגיים גבוהים במיוחד, מציעה יתרונות תחרותיים רבים ומרחיבה את ההיצע הטכנולוגי של החברה לשווקים מתפתחים רבים ומגוונים: התעשייה, צריכה, רפואה והרכב אשר בכולם ישנה דרישה לרכיבים הפועלים ביעילות מירבית במתח גבוה” אמר שמעון גרינברג, סגן נשיא ומנהל כללי של חטיבת העסקית Power Management & Mixed Signal /CMOS בטאואר-ג’אז.

 

תגובות סגורות