טאואר-ג’אז מודיעה על ערכת תכנון ראשונה מסוגה עבור פלטפורמת ה-SiPho המתקדמת של החברה המיועדת לשוק המשדרים האופטיים

טאואר-ג’אז הודיעה היום (ג’) על פיתוח מתקדם של תהליך תכנון וייצור ייחודי עבור סיליקון פוטוניקס ((SiPho הכולל פלטפורמות תכנון מתקדמות בעבור יישומים לחיבורים אופטיים ומרכזי מידע. פלטפורמה חדשה זו של טאואר-ג’אז מוצעת לכלל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים של החברה, זאת בניגוד לתהליכים “סגורים” אחרים המוצעים רק למספר לקוחות מצומצם. תהליך ה-SiPho של טאואר-ג’אז משלים את תהליך ה-SiGe BiCMOS אשר כבר נמצא בייצור בשני אתרי ייצור של החברה ברחבי העולם, דבר המאפשר  גמישות ללקוחות החברה המשתמשים בפלטפורמה זו.

עלפי דו”ח MarketandMarket, שוק ה-SiPho צפוי לצמוח בקצב שנתי של מעל 20% עד לשנת 2023. טכנולוגית ה- SiPho הינה בעלת פוטנציאל לאפשר חסכון וגמישות בייצור של מעגלים אופטיים משולבים ומכשירי משדר-מקלט עבור אפליקציות למרכזי מידע, מחשבי על, מערכות מידע, צבא וחלל. הטכנולוגיה של טאואר-ג’אז מספקת פתרונות לדרישות הגבוהות של האפליקציות הללו כגון צריכת חשמל נמוכה, טווח תדרים גבוה ויכולות העברת מידע. פתרונות התכנון המתקדמים של טאואר-ג’אז מאפשרים ללקוחותיה סביבת תכנון יעילה ומתקדמת המאפשרת שיעור הצלחה גבוה בשלבי התכנון, דבר המקצר את זמני המעבר לייצור וחדירה לשוק.

טאואר-ג’אז ומובילות תכנון SiPho נוספות בתעשייה ביניהןCadence, Synopsys ו – Lumerical, משתפות פעולה בפיתוח יכולות תכנון עבור פלטפורמה זו. טאואר-ג’אז מביאה את הניסיון בייצור טכנולוגיות ייחודיות, ושנים של פיתוח ויכולות תכנון בעוד Cadence מספקת כלי תכנון מובילים, Synopsys מספקת יכולות תכנון וחיבור PIC ו- Lumerical מובילה בתעשייה בסימולציית פוטונים.

“אנחנו נרגשים להיות בחזית היצור של סיליקון פוטוניקס, עם היכולת להציע ללקוחותינו פלטפורמות תכנון SiPho מובילה עבור שוק המקלטים-משדרים האופטיים. ע”י שיתוף פעולה עם חברות מובילות בתעשייה כמו Cadence, Synopsys  ו – Lumrical, אנחנו מביאים יכולות ייחודיות לשוק זה” אמר ד”ר מרקו רקאנלי, סמנכ”ל ומנהל בכיר של היחידה העסקית RF & HPA בטאואר-ג’אז.

טאואר-ג’אז משתתפת בכנס OFC (Optical Networking and Communication Conference) ב –  13-15 למרץ במרכז הכנסים בסאן דיגו ארה”ב, ביתן 1717#  שם תציג את פיתוחיה הטכנולוגיים החדשים בתחום.

 

תגובות סגורות