Fujitsu מוסיפה יכולות למידה עמוקה לתחנות העבודה והשרתים

  • שרתי PRIMERGY ותחנות העבודה CELSIUS עתירי הביצועים מניעים יישומי למידה עמוקה במשרדים ומרכזי נתונים.
  • תחנות העבודה המתוחכמות מקו מוצרי CELSIUS תומכות בפלטפורמת המחשוב הוויזואלי המתקדמת בעולם, NVIDIA® Quadro® GV100.
  • קיבולת זיכרון, סקלביליות וביצועים קיצוניים יאיצו את החדשנות בבינה מלאכותית ולמידת מכונה במגוון רחב של תחומי יישומים.

Fujitsu מאיצה את אימוץ הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה עם זמינות כלל עולמית של תחנות העבודה CELSIUS , המציעות ביצועים אולטרה-גבוהים, ופתרונות שרתי PRIMERGY המבוססים על פלטפורמות המחשוב הוויזואלי החדשות ביותר של NVIDIA. בנוסף לשרתיPRIMERGY עם תמיכה בלמידה עמוקה, תחנות עבודה נבחרות מקו מוצרי CELSIUS תומכות כעת בכרטיס NVIDIA Quadro GV100. הארכיטקטורה שהושקה היא העוצמתית ביותר בעולם לעומסי עבודה המצריכים מחשוב עתיר ביצועים, בינה מלאכותית, מציאות וירטואלית, סימולציות וגרפיקה על תחנות עבודה שולחניות מקצועיות.

עם שיפור משמעותי בביצועי המחשוב, שרת PRIMERGY של Fujitsu ובו יחידת העיבוד הגרפי החדשה ביותר – Tesla® V100 של NVIDIA ותחנות העבודה CELSIUS עם כרטיס NVIDIA Quadro GV 2100 בליבה מספקים מהירות וסקלביליות יוצאי דופן. תחנות עבודה ושרתים אלה הם הבחירה האידיאלית ליישומים תובעניים המסתמכים על עיבוד כמויות עצומות של נתונים גולמיים. הכללת יכולות מתקדמות של מחשוב חזותי בכל קווי תחנות העבודה והשרתים, מאפשרת לFujitsu לספק יכולות למידה עמוקה לתחנות עבודה שולחניות ומרכזי נתונים.

שרתי x86 PRIMERGY RX2540 M42  החדשים וPRIMERGY CX2570 M43  וכן תחנות העבודהCELSIUS C740  למרכזי נתונים CELSIUS R970 ותחנת העבודה CELSIUS M770  שזכתה בפרס IF , מספקות תמיכת נייטיב בדור החדש של יחידות העיבוד הגרפי של NVIDIA המבוססות על VOLTA. יכולות עיבוד חדשות פותחו אפשרויות חדשות ליישומים מתקדמים של בינה מלאכותית, למידת מכונה ולמידה עמוקה במגוון ענפים מגוונים, משירותי בריאות עד מדעי החיים, ייצור מכוניות, שירותים פיננסיים, מדע וייצור.

רענן ביבר, מנהל Fujitsu בישראל: “בינה מלאכותית, למידת מכונה ולמידה עמוקה הן הטכנולוגיות המרכזיות של העידן הדיגיטלי. הן מאפשרות רמות שלא היכרנו של תובנות אל תוך הנתונים וחדשנות בפתרונות. למידה עמוקה מאפשרת לנו ליצור יישומים המסוגלים להסתגל למצבים משתנים באופן דומה לבני אדם. היכולות האלו מספקות השראה לחידושים מרגשים כגון מניעת מחלות, חיזוי סופות הוריקן, ייצור מכוניות אוטונומיות ויישום ערים חכמות. השרתים ותחנות העבודה החדשים שלנו מעמידים עוצמת מחשוב גמישה ואמינה לרשות לקוחותינו, מאפשרים לתמוך ברמות חדשות של חדשנות ביישומים, מחשוב עתיר ביצועים ובינה ארגונית.”

מחיר וזמינות

שרתי PRIMERGY x86 RX2540 ו-CX2570 M4, וכן תחנות העבודה CELSIUM C740, CELSIUS R970 ו-CLESIUS M770 עם תמיכת נייטיב של NVIDIA Volta זמינים מידית. המחירים משתנים מאזור לאזור.

 

תגובות סגורות