חדשות היום

יותר פרודוקטיביות- פחות נזק סביבתי

הצרכנים של היום מודעים יותר מתמיד לנזקים אקולוגיים. הם מחפשים דרכים למקסם את יעילותם, אך לא במחיר של גרימת נזק לכדור הארץ. MMD מסבירים כיצד מסכי המחשב של פיליפס מאפשרים רמות גבוהות של ביצועים ובו זמנית שמירה על הסביבה
עולם טוב יותר מתחיל ביעילות אנרגטית

עם התפתחות הטכנולוגיה, מצפים הצרכנים לרמות גבוהות יותר של איכות וביצועים ממוצרים חדשים, דבר שלעתים יוצר צריכה מוגברת של חשמל ואנרגיה, ללא קשר לשימוש המוגזם במשאבים שכוכב הלכת שלנו מציע לנו. למרבה המזל, בכל הנוגע לבחירת מסכי מחשב, קיים מגוון עצום של פתרונות שזמינים כבר היום, המשלבים בין יעילות לקיימות, כך שהמשתמשים יכולים למצוא מסך מחשב שיענה על צרכיהם תוך שמירה על הסביבה. MMD, שותפת רישיון המותג של מסכי המחשב של פיליפס, מסבירה כיצד המסכים החדשים הם דוגמא מצוינת למחויבותה של החברה לשמור על כדור הארץ. מסכים אלה, שעוצבו על מנת לשמור על אורח חיים בר קיימא, מצוידים בשלל מאפיינים חדשניים המפחיתים את השפעתם על הסביבה ומביאים תמונה עם צבעים נאמנים למציאות וחדשנות ממוקדת יעילות.

דבר חשוב שיש לקחת בחשבון כשבוחרים מסך מחשב ידידותי לסביבה הוא תעודת ה- TCO Edge, הניתנת למוצרים המצליחים להתעלות מעל סטנדרטים אקולוגיים אחרים. צעד אחד מעל דרישות ה- TCO הסטנדרטיות, נמצאות דרישות ה- TCO Edge וניתנות למוצרים שבתהליך הייצור שלהם נעשה שימוש בלא פחות מ- 85% פלסטיק ממוחזר, בעלי אריזה שעשויה מ- 100% חומרים מתכלים, יעילים אנרגטית, אינם מכילים חומרים מסוכנים, ומעוצבים בצורה שתאפשר למחזר אותם בקלות. מחויבותה של MMD לפיתוח מסכי מחשב הצורכים כמויות נמוכות של אנרגיה, באה לידי ביטוי גם בקבלת דירוג ה- EnergyStar 7.0 ובטכנולוגיות חכמות נוספות דוגמת PowerSensor אשר עושה שימוש באות אינפרא אדום על מנת להבחין בנוכחות אדם שנמצא מול מסך המחשב ומפחיתה את צריכה האנרגיה באופן אוטומטי עד ל- 80%. לסיום, כפתור ה- 0-watt הממוקם בצורה נוחה בגב המסך מאפשר למשתמש לנתק לחלוטין את המסך מהחשמל, מה שיוצר מצב של אפס צריכת חשמל המפחיתה אף יותר את טביעת הפחמן של המכשיר.

אירוז וחומרים שנבחרו בחכמה

העיצוב הנוכחי של מסכי המחשב של פיליפס הוא עיצוב “ירוק”, הודות לפרופיל דק וחומרים קלי משקל. עקב כך, תהליך האירוז של המסכים מצטמצם למינימום, כאשר כולו עשוי מ-100% חומרים מתכלים. בנוסף לעמידה בתקן ה- RoHS, מסכי פיליפס מגיעים עם תעודת EPEAT Gold על מנת להבטיח שמירה על בריאות המשתמש ועל הסביבה. פרויקט ה-EPEAT מסייע לצרכנים להעריך את המסך על בסיס 51 קריטריונים סביבתיים הנתמכים על ידי ה- US EPA. תעודת “GOLD” מציינת שלפחות 30% מהפלסטיק בו נעשה שימוש מגיע משימוש חוזר, מה שמבטיח כמות רעלים וסכנת שימוש בחומרים נמוכות יותר. בנוסף, המסך מגיע באריזה ללא מעכבי בערה ופוליוויניל כלוריד (ללא PVC/BFR), כמו גם תצוגת LED אחורית ללא כספית.

כשיעילות פוגשת פתרונות “ירוקים”

MMD מעוניינת לסייע לצרכנים לבצע בחירות פשוטות בכל הקשור למוצרים שהם קונים, ולהשפעה של אותו מוצר על הסביבה במשך מחזור חייו. הודות לקיימות האקולוגית של מסכי פיליפס, הבחירה במוצר כזה הופכת לקלה הרבה יותר. דגם ה- 272P7VPTKEB מסדרת ה- P7 של פיליפס, מייצג את השילוב המושלם בין ביצועים מרשימים ושמירה על הסביבה. זהו מסך 4K UHD 10-bit עם PowerSensor, המציע תמונה חדה וביצועים נהדרים. מסכים נוספים שגם נותנים מענה ברמה האקולוגית הם מסכי סדרת ה-B7 המספקים קשת של פתרונות לכל צורך עסקי, ביניהם מסך ה- 240B7 של פיליפס, בתצוגת 16:10 WUXGA ובגודל 24″ המגיע אף הוא עם חיישן ה- PowerSensor, העשוי מ-85% פלסטיק ממוחזר ואריזה ללא PVC/BFR. הודות לטכנולוגיית IPS המאפשרת צבעים מרהיבים וזוויות רחבות, מספק המסך ביצועים מצוינים.  מסכי ה- 221B7 וה- 241B7 של פיליפס המגיעים עם תצוגתFull HD  ו- PowerSensor, נעים בין גדלי 22″-24″ ומשלבים עיצוב ידידותי לסביבה עם אריזה העשויה מ- 100% חומרים ממוחזרים, כמו גם יעילות אנרגטית מרשימה לצד קישוריות המשדרגת את רמת החדשנות, כמו למשל SmartConnect ומאפיינים שיגבירו את היעילות כגון  מצב ה- LowBlue וטכנולוגיית ה- Flicker-Free. עבור מי שמחפש רזולוציות גבוהות יותר, מסכי ה- 272B7 וה- 242B7 של פיליפס מגיעים בגדלי 24″-27″ ברזולוציית QHD ושלל יציאות input/output, מבלי לוותר על הארגונומיות בזכות ה- SmartErgoBase, או על הפרטיות, בזכות מצלמת ה- pop-up הנשלפת.

 

תגובות סגורות