חדשות היום

Fujitsu קיבלה הסמכת VMware ומייקרוסופט למערכות PRIMEFLEX משולבות עם תשתית Hyperconverged

Fujitsu הכריזה על השלמת ההסכמה של VMware ומייקרוסופט לקו השלם של מערכות PRIMEFLEX משולבות, המיועדות לתשתיות hyperconverged ומבוססות על קו השרתים Fujitsu PRIMERGY M4.  ההסמכה מעניקה ללקוחות העוברים לתשתית HC או מרחיבים פריסה קיימת, ערבות לתמיכה מלאה מצד שני ספקי תוכנה מובילים בקונפיגורציות של Fujitsu לאחסון מוגדר-תוכנה.

תשתית HC אפקטיבית במיוחד בטיפול בעומסי עבודה הכרוכים בהתרחבות ומספקים קיבולת נוספת, כאשר הביקוש למשאבי מחשוב ואחסון עולה ויורד במקביל. תרחיש שימוש פופולרי הוא פריסת תשתית דסקטופ וירטואלית (VDI), שבה השימוש במשאבי המחשוב והאחסון מתנהל בדרך כלל לפי עקומה דומה. בחירה בשרתי PRIMEFLEX של Fujitsu, הנושאים הסמכת תוכנה ועברו קונפיגורציה ואינטגרציה מוקדמות מאפשרת ללקוחות להשיג את יתרונות ה-VDI כמו גם תרחישי שימוש של HCI במהירות רבה יותר, בעלות נמוכה יותר של הבעלות הכוללת ובסיכון מינימלי.

ההסמכה של תוכנות ספציפיות מובטחת הודות לבחירה בשלוש מערכות משולבות: PRIMEFLEX for VMware vSAN, PRIMEFLEX for VMware Cloud Foundation, ו-PRIMEFLEX for Microsoft Storage Spaces Direct. PRIMEFLEX for VMware vSAN ו-PRIMEFLEX for Microsoft Storage Spaces Direct ניתנות לפריסה בסביבות סניפיות מרוחקות ולספק, למשל, ארכיטקטורה קלה להרחבה עם אינטגרציה פשוטה יותר, גילוי אוטומטי של משאבי מחשוב ואחסון חדשים וביטול הגיבויים החיצוניים באתרים מרוחקים.

באשר ל-PRIMEFLEX for VMware vSAN, Fujitsu השיגה הסמכה של הרכיבים, ומשמעות הדבר ולידציה של כל רכיבי החומרה בתוך מערכות השרת, כתואמות את תוכנת VMware vSAN. היא השיגה גם הסמכה ברמת המערכת באמצעות vSAN Ready Nodes, המפרטים דרישות למערכות שלמות עם דיסקים בעלי קיבולת, CPU או זיכרון שונים. גם ההסמכה של PRIMEFLEX for Microsoft Storage Spaces Direct היא ברמת הרכיבים הבודדים והמערכת כולה (WSSD Premium). עם הסמכות ברמת הרכיבים והמערכת מ-VMware ו-Microsoft, הלקוחות יכולים להיות בטוחים לחלוטין באמינות של שרתי Fujitsu’s PRIMEFLEX המשולבים בשימוש עם תוכנות משתי יצרניות חשובות אלו.

Fujitsu תומכת כעת גם בקונפיגורציות שרתי VNware vSAN המבוססות על פלאש ב-PRIMEFLEX for VMware Cloud Foundation, ובכך מעניקה למשתמשים ביצועי קלט/פלט גבוהים יותר באופן משמעותי.

מחיר וזמינות

מערכות PRIMEFLEX עם הסמכת VMware ומייקרוסופט זמינות כעת באירופה, המזרח התיכון, הודו ואפריקה. התמחור משתנה בהתאם לקונפיגורציה הנבחרת והיקף עומסי העבודה.

תגובות סגורות