חדשות היום

סטארטאפים חדשים נבחרו לאקסלרטור של אורקל בישראל

אורקל הכריזה היום על המחזור השני של סטארטאפים שנבחרו לאקסלרטור של אורקל בישראל. התוכנית מייצרת עבור סטארטאפים שותפויות בעלות ערך מוסף ותמיכה רחבה המאפשרת צמיחה משמעותית בעולם האנטרפרייז, וכן מאיצה חדשנות מבוססת ענן.

התוכנית מנוהלת במסגרת צוות המחקר והפיתוח של אורקל, ומספקת לסטארטאפים שישה חודשים של ליווי ברמה עולמית על ידי טובי המומחים הטכנולוגיים והעסקיים, גישה לטכנולוגיה העדכנית ביותר, גישה למאגר הלקוחות הגלובלי העצום של אורקל, ובו מעל 430 אלף לקוחות וגישה חופשית לכל שירותי הענן של אורקל. בנוסף, מציעה התוכנית רשת הולכת וגדלה של סטארטאפים נוספים בקהילה הגלובלית.

חמשת הסטארטאפים במחזור השני של התוכנית בתל-אביב נבחרו מתוך מגוון רחב ותחרותי של סטארטאפים שהגישו מועמדות. בין המשתתפים:

Agamon היא פלטפורמת בינה רפואית שמנפצת את חומות המידע, מארגנת ומפענחת מידע רפואי על מנת לספק תובנות חכמות לארגונים ולשפר טיפולים רפואיים. הנגשת מידע איכותי וניתוח הנתונים יאיצו את פיתוח הרפואה המותאמת האישית, פתרונות טכנולוגיים ואפליקציות AI בתחום הבריאות הדיגיטלית.

Verbit.ai מספקת שירותי תמלול וכתוביות המשלבים אלגוריתמים לתמלול אוטומטי (Speech Recognition) בשילוב מתמללים מקצוענים אנושיים. שילוב טכנולוגיה של בינה מלאכותית יחד עם הבינה האנושית מאפשר ל – Verbit לספק שירות תמלול וכתוביות ברמת הדיוק ובמהירות הגבוהה ביותר. Verbit פועלת בשוק התמלול האוטומטי המקצועי ללקוחות מתחומי המשפט, חינוך, מדיה ורפואה.

Loom Systems הינה החברה המובילה בפתרונות שליטה ובקרה מבוססי בינה מלאכותית, המאפשרת חווית לקוח נטולת הפרעות באמצעות פתרון AIOps המנבא ומונע תקלות IT. הפתרון משפר מצוינות תפעולית, ומאפשר לארגונים להצליח בעידן הדיגיטלי.

BrandTotal – תוך שימוש במתודולוגיות מעולמות הסייבר, האלגוריתמיקה והבינה המלאכותית, פלטפורמת BrandTotal מסוגלת לפענח את אסטרטגיית השיווק של המתחרה ובכך להעניק למשתמשיה יתרון. הפלטפורמה מאפשרת למותגים להבין את המתרחש בקרב מתחריהם בזמן אמת, כך שהם יכולים להגיב במהירות ולהתאים את אסטרטגיית השיווק שלהם בצורה אופטימלית לשוק.

EasySend  היא פלטפורמה ייחודית המשדרגת את חוויית המשתמש מקצה לקצה, על ידי הפיכת ערוצי תקשורת ידניים מיושנים לתהליכים דיגיטליים חדשניים ומותאמים אישית בלחיצת כפתור.

החברה פועלת כיום עם עשרות גופים מובילים בעולם ומביאה לעלייה ניכרת ברמת שביעות רצון הלקוח, חוסכת זמן, מייעלת את הטיפול בו ומשפרת את רמת דיוק הנתונים.

“הסטארטאפים בישראל ממשיכים להעלות את הרף בחדשנות ענן גלובלית, ואנו גאים לקבל קבוצה נבחרת של חמישה חדשים למחזור השני שלנו”, אומר רג’י ברדפורד, סגן נשיא בכיר לאקו-סיסטם ואקסלרטורים באורקל. “לאור הצלחת המחזור הראשון בתל אביב, נמשיך למנף את היכולות שלנו בענן, כדי להוביל מוצרי ענן ורשת גלובלית שתתמוך בצמיחתם המהירה.”

נעם ענבר, מנהלת תחום הסטארטאפים של אורקל בישראל: “בחרנו קבוצה של סטארטאפים מבוססים וחזקים, ואנו מאמינים שהם יכולים לעשות שינוי בעולם האנטפרייז. כל אחד מהם בעל התאמה חזקה לאורקל וללקוחותיה, וכולם בעלי פוטנציאל אדיר למנף את הטכנולוגיה של אורקל בכדי לתת מענה לחלק מהבעיות הגדולות ביותר שזיהינו בעולם האנטרפרייז”.

ענבר ציינה, כי בין הסטארטאפים שהגישו מועמדות לתוכנית, בלטה בעיקר קטגוריית טכנולוגיות השיווק שהייתה הגדולה ביותר (20% מהחברות), אחריה חברות המפתחות טכנולוגיות לעולם המכירות (16%) ולעולמות שרשרת אספקה ו-IOT (13%). תחומים נוספים היו: בריאות, סייבר, תשתיות ו-DevOps, בלוקצ’יין, פינטק ו-Insurtech.

תום ליבנה, מייסד שותף ומנכ”ל, Verbit: “הפוקוס של Verbit כרגע הוא ב- B2B, תחום שאורקל מובילה עולמית בו. באמצעות הגישה של אורקל למאות אלפי תאגידים, אנחנו מקווים להרחיב את היריעה שלנו לעוד הרבה לקוחות מעניינים. אנו מקווים כי שיתוף הפעולה האסטרטגי עם אורקל ייצר פיתרון פורץ דרך בתחום ה-Voice to text בענן”.

גבי מנחם, מייסד-שותף ומנכ”ל, Loom Systems: “העבודה עם מומחי אורקל תאפשר לנו גישה למאגרי ידע חשובים של בינה מלאכותית ותקדם את יכולותינו בתחום, על מנת לאפשר ללקוחות לזהות תקלות לפני שהן משפיעות על חווית הלקוח ולפתור אותן במספר דקות. אנחנו מאד גאים ומתרגשים להיבחר לתכנית יוקרתית זו.”

בין הסטארטאפים במחזור הראשון המוצלח היו: 3DSignals, Bonobo, Zoomin, Meta Networks, Toonimo,. במסגרת האקסלרטור החברות האלו הגיעו להישגים ואבני דרך, לדוגמא:

3DSignals עשו אינטגרציה עם פלטפורמת ה-IOT של אורקל בענן וכעת מציעים פתרון IOT תעשייתי יחד עם אורקל לגדולי היצרנים והחברות התעשייתיות בעולם. הסטארטאפ נמצא בתהליך של סגירת מספר הסכמי הוכחת היתכנות עם לקוחות גדולים של אורקל ברחבי העולם. Toonimo  נמצאת בקשר עסקי עם מספר חברות אנטרפרייז במגזרי הטלקום והפיננסים. Bonobo.ai יצרו שותפות עם ענן השיווק של אורקל כולל תוסף לפלטפורמת eloqua. כל חמשת הסטארטאפים ממנפים כעת את טכנולוגיות הענן של אורקל כדי להצמיח את החדשנות שלהם.

אורקל מפעילה בישראל מספר תוכניות לסטארט אפים המאפשרות למנף טכנולוגיות מבוססות ענן בכדי לייצר חדשנות משותפת, ביניהם תוכנית האקסלרטור ותוכנית ה – scaleup.

תוכנית האקסלרטור פועלת באוסטין (ארה”ב), בנגלור, בריסטול (אנגליה), דלהי-NCR ומומבאי (הודו), פריס, סאו-פאולו, סינגפור ותל-אביב.

תוכנית ה-Scaleup,  שהושקה בפברואר האחרון, היא תכנית בסגנון וירטואלי שמיועדת לחברות פורטפוליו של קרנות הון סיכון ופרייבט אקוויטי כדי לאפשר להם צמיחה מואצת. לתוכנית הווירטואלית הישראלית הצטרפו כבר עשרות סטארטאפים בהם: Scadefence, Kryon Systems, Powtoon, Site AI, Atidot, Vatbox , Roojoom, Volleto ועוד.

תגובות סגורות