חדשות היום

DSP Group הישראלית חותמת על שת”פ אסטרטגי עם אמזון העולמית

במסגרת שיתוף הפעולה, שבב ה DBMD5  של DSP Group, יוכל לשרת עשרות מיליוני מכשירים המבוססים על טכנולוגיית הפעלת הקול שפועלים בענן של אמזון (Amazon Alexa Voice Service) וזאת על מנת לדייק את יכולות הדיבור והשמע במכשירים

DSP Group נכנסת לרשימה המצומצמת של שותפות טכנולוגיות של אמזון ותהפוך ל ״תו תקן״ בכל הקשור למכשירים המבוססים על שירותי ההפעלה הקולית של אמזון

DSP Group חברת פתרונות התקשורת והשבבים הישראלית אשר נסחרת בנאסדק, מודיעה היום, על חתימת שת”פ אסטרטגי עם אמזון העולמית, בו תספק החברה את פלטפורמת הפיתוח שלה הכוללת את צ׳יפ ה –

DBMD5 וערכת הפיתוח ה HDClear 3 -Microphone לעשרות מיליוני מכשירים המבוססים על טכנולוגיות ההפעלה הקולית של אמאזון אלקסה הפועלים בענן של אמזון, שיתוף הפעולה יאפשר הגעה לביצועים משופרים ב AVS (Amazon Alexa Voice Service ) ברמקולים חכמים, בטאבלטים ובמוצרים ביתיים חכמים. החידוש המרכזי בפיתוח של DSP Group הוא שילוב של דיוק מירבי לצד צריכת זרם מינימלית בכל המכשירים אשר בהם מוטמעת אלקסה.

ע”פ מחקר שבוצע זע”י Juniper, השוק של מכשירים המופעלים ע”י קול בארה”ב יגדל מ 450 מיליון יחידות ב 2017 עד לכדי 870 מ’ יחידות עד שנת 2022. הפלטפורמות הללו הפכו פופולריות הרבה יותר בקרב משתמשים כאשר מאידך המפתחים מגבירים דרישה למערכות עם פתרון כח נמוך ביותר לצד ביצועים גבוהים. שבב הDBMD5 עבור הפעלה קולית של המכשירים הפועלים בענן של אמזון עונה על הצורך הזה ממש. השבבים הללו כוללים יכולות אלגוריתמיות של ביטול רעשים והדים ודיוק קולי מועצם. ההטמעה בניגוד להסבר הטכנולוגי, פשוטה כמו הכנסת תקע לשקע.

“המעבר לפלטפורמות המבוססות על ממשק משתמש קולי מסמן על שינוי מהותי בכל הקשור לדרך בה מתקשרים עם מכשירים אלקטרוניים”, אומר עופר אליקים, מנכ”ל DSP Group, “העבודה עם אמזון היא בגדר אבן דרך משמעותית בהתרחבות שלנו לעולם מכשירים המבוססי הפעלה קולית. יצרנים רבים יוכלו למעשה ליצור על בסיס הערכות שלנו, מוצרים המקושרים לענן של אמזון, מצויינים מבחינת האיכות הקולית תוך צריכת זרם נמוכה, אנחנו מאמינים שהשילוב הזה הינו שילוב חיוני במוצרים המופעלים באמצעות הקול”.

“אנו חוזים עתיד שבו לקוחות מתקשרים עם אלקסה בכל מכשיר ומכל מקום”, אומרת פריה אבאני, דירקטורית בשירותי הקול של אלקסה, “אנו מתרגשים לעבוד עם DSP Group על מנת על מנת לממש חזון זה ולהציע ללקוחות או למפתחים כלים נוספים בכל הקשור להפעלת קול ואפליקציות נוספות של אלקסה”.

חברת DSP הוקמה לפני כ-32 שנה, ומתמחה בפיתוח שבבים ייחודיים ומורכבים ליישומי תקשורת שונים. DSP ידועה כאחת מהחברות המובילות בתחום האותות הדיגיטליים והתקשורת, בעיקר בטווחים קצרים – גם עבור שוק התקשורת הביתי. במהלך השנתיי5 האחרונות מנהלת החברה מדיניות טכנולוגית המשקיעה בשלושה ערוצים מרכזיים; שליטה באמצעות קול, פיתוחי ענק בכל הקשור לטכנולוגיות בתים חכמים וטכנולוגיות המשלבות וידאו וקול לטלפוניה משרדית.  בין מוצרי החברה מעגלים משולבים מעבדי אותות דיגיטליים, שבבים מיוחדים להעברת נתונים בתדרי רדיו ולעיבוד קול. ל-DSP לקוחות בינלאומיים גדולים בכל העולם, כגון סמסונג, ויטק, פנסוניק, סיסקו, ומוטורולה.

תגובות סגורות