חדשות היום

גילת זכתה בחוזה של 153.6 מיליון דולר להקמת פרויקטי תקשורת אזורית עבור Fitel בפרו

הכנסות נוספות צפויות להתקבל בגין קיבולת רשת ושירותים במענה לביקוש הגובר לשירותי קול, נתונים ואינטרנט באזורים אלו

פתח תקווה, ישראל, 28 ביוני, 2018 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי זכתה בחוזה חדש של קרן התקשורת הממשלתית Fitel בפרו (Fondo de Inversion en Telecomunicaciones / Telecommunications Investment Fund) לביצוע שני פרויקטים נוספים של תשתית תקשורת אזורית בהיקף כולל של 153.6 מיליון דולר. הפרויקט באזור האמזונס (Amazonas) יהיה בהיקף של 108 מיליון דולר והפרויקט באזור האיקה (Ica) יהיה בהיקף של 45.6 מיליון דולר. גילת צופה להכנסות נוספות ממכירת קיבולת רשת לספקיות סלולר לתמיכה בדרישה הגוברת לקול, נתונים ואינטרנט באזורים אלו, וכן עבור פיתוח פלטפורמות ללמידה דיגיטלית (e-learning), שירותי בריאות דיגיטליים (e-health), ושירותי ממשל דיגיטליים (e-government).

Fitel בחרה בגילת לביצוע פרויקטי תשתית באזורי אמזונס ואיקה נוסף לארבעה פרויקטי תקשורת הנמצאים בשלבי סיום באזורי Huancavelica, Ayacucho, Apurimac ו- Cusco. בשני האזורים החדשים, גילת תקים את התשתית הנדרשת לתמיכה באוכלוסייה הפרואנית לרבות חיבור בתי ספר, תחנות משטרה ומרכזי בריאות.

“העובדה שגילת נבחרה על ידי Fitel לביצוע שני אזורים נוספים עבור למעלה מ- 153 מיליון דולר מעידה על הביטחון שלהם ביכולותינו לבצע פרויקטי תקשורת גדולים תחת תנאים מאתגרים”, אמר אריה רורשטוק, סמנכ”ל ומנהל גילת בפרו. “המטרה ארוכת הטווח של גילת בששת האזורים בהם זכינו עד כה, ובאזורים פוטנציאלים נוספים בהם ייתכן ונזכה בעתיד, היא להפוך את פרו למקור מובטח, רב שנתי ומשמעותי, של הכנסות רווחיות הנובעות הן מתשלומים ממשלתיים מובטחים והן ממכירת שירותים כגון e-learning, e-health ושירותים דיגיטליים נוספים”.

“אנו שמחים לראות את המאמץ המתמשך ואת מימוש אספקת שירותי פס רחב באמצעות חוזי מימון, הפעם עבור איזורי האמזונס ואיקה”, אמרה וירג’יניה נאקאגאווה, סגנית שר התקשורת בפרו. “יתרה מכך, אני מבקשת לברך את סוכנות  ההשקעות ProInversion על ביצוע הליך שקוף וללא רבב אשר הסתיים בהצלחה בחתימת חוזים אלו עם גילת”.

אודות הזכייה בפרוייקטי Fitel

היוזמה האזורית של Fitel מייצגת את השלב המשלים של פרויקטPeruvian National Fiber Backbone, שמטרתו לחבר כפרים באזורים מרוחקים לשירותי תקשורת בפס רחב. במסגרת שלב זה זכתה גילת בפרוייקטים באזורי אמזונס ואיקה.

רשתות התעבורה המבוססות סיבים אופטיים ייבנו ויועברו למשרד התקשורת הפרואני אחרי תקופה של לא יותר מ-18 חודשים, ואילו רשתות הגישה המבוססות על טכנולוגיות אלחוטיות, ייבנו ויופעלו על-ידי גילת במשך 10 שנים.

במסגרת ההתחייבות להפעלת רשתות הגישה, גילת תחבר כ-632 מוסדות ציבוריים ו-349 כפרים באזורים מרוחקים לשירותי פס רחב.

תגובות סגורות