חדשות היום

ד”ר דוד טולפין מצטרף לחברת ההייטק PubPlus

חברת פאבפלאס (PubPlus) המפתחת פלטפורמת אנליטיקס לניהול רווחיות תוכן בזמן אמת עבור גופי תוכן, מודיעה היום על גיוס מומחה מדעי נתונים, ד”ר דוד טולפין, אשר מונה ל- Head of Data Science בחברה. במסגרת תפקידו בחברה, טולפין יהיה אחראי לחזון, עיצוב, תכנון ופיתוח של אלגוריתמי בינה מלאכותית ולמידת מכונה של פאבפלאס, וכן אחראי לגילוי וניסוח בעיות שבעזרת פתרונן ניתן יהיה לשפר את ביצועי הפלטפורמה של פאבפלאס ולהגדיל את רווחיות הלקוחות.

טולפין בעל ניסיון עשיר של מעל 15 שנים בעולמות מדעי הנתונים, ביג דאטא ולמידת מכונה. בין תפקידיו האחרונים, שימש טולפין כ- Research Scientist בחברת PayPal, שם היה אחראי על למידת מכונה באבטחת מידע ובניטור מערכות מחשוב, וכן שימש גם בתפקידים נוספים בתחום מדעי הנתונים. טולפין אף היה חלק מצוות ההקמה של תשתיות גישה לאינטרנט בארמניה, בהובלת משרד החוץ האמריקאי. את הפוסט-דוקטורט טולפין עשה באוניברסיטת אוקספורד היוקרתית במחלקת הנדסת מערכות מידע. טולפין בעל תואר שלישי (Ph.D.) במדעי המחשב עם התמחות בבינה מלאכותית. וכן בעל תואר שני וראשון בהנדסת מכונות ותואר שני במדעי המחשב.

חברת פאבפלאס נוסדה בשנת 2014 על ידי גיל בר-טור, המכהן כמנכ”ל החברה, החברה מפתחת פלטפורמה מתקדמת וייחודית לניתוח מידע וניהול רווחיות תוכן לגופי תוכן, בזמן אמת. הפלטפורמה של פאבפלאס מאפשרת לגופי תוכן לנתח את אפקטיביות התוכן ולקשר בין ההוצאה בהפצת התוכן להכנסות מפרסום, ובכך לשקף להנהלה את החזר השקעה בתקציבי השיווק  (ROI) בזמן אמת.

בשנת 2017 חברת פאבפלאס רשמה הכנסות בגובה 70 מיליון דולר ומבלי לגייס שקל אחד בסבבי גיוס או ממשקיעים. בשנת 2018 צופה החברה להכפיל נתון זה.

תגובות סגורות