חדשות היום

מצ’ק פוינט לבולגארד: אסף ליבנה מונה לסגן נשיא מחקר ופיתוח בבולגארד ישראל

מינוי בכיר חדש בתחום אבטחת הסייבר: אסף ליבנה מונה לסגן נשיא מחקר ופיתוח בחברת בולגארד ישראל.  ליבנה שימש במשך עשור מנהל מו”פ הגנת סייבר בחברת צ’ק פוינט, ניהל צוותי עבודה ופיתח מוצרי הגנה שהם כיום מהמובילים בעולם.

לדברי יוסי אטיאס, מנכ”ל בולגארד ישראל, ליבנה יוביל את המשך הפיתוח של פלטפורמת ההגנה לעולם האינטרנט של הדברים IoT. על פי הערכה, עד שנת 2020 יהיו ברחבי העולם 20 מיליארד מכשירים חכמים שונים שמחוברים לרשתות. ההגנה על מכשירים אלו היא אתגר שמחייב ריכוז של מיטב המוחות ובעלי הניסיון.

בולגארד ישראל, הפועלת ממרכז פיתוח בהרצליה, מעסיקה עשרות עובדים בפיתוח פלטפורמת הגנה על מוצרי IoT ומיועדת לספקי שירות ברחבי העולם ואשר פותחה על ידי Dojo-Labs .

בולגארד נמצאת בשלבי התרחבות בישראל וקליטת עשרות עובדים חדשים לאחר שרכשה לפני כשנה את חברת Dojo-Labs , שהוקמה על ידי יזמים סדרתיים ומומחי סייבר יוצאי יחידות טכנולוגיות של חיל המודיעין, ביניהם האקרים מובילים. ההחלטה על הרחבת מרכז הפיתוח בישראל מבוססת על פעילותו ליצירת פתרונות אבטחה לעולם ה- IoT, תחום בעל שיעור צמיחה הגבוה ביותר בעולם הטכנולוגי הדורש פתרונות אבטחה ומהווה מנוע צמיחה של בולגארד העולמית. מאחר ורבים ממכשירי IoT יוצאים לשוק ללא כל אבטחה בסיסית מצד היצרנים, הם אינם יכולים לקבל עדכוני אבטחה שוטפים ועל כן האקרים יכולים לפרוץ דרכם לרשת הביתית.

Dojo-Labs פיתחה בראשית דרכה פלטפורמה המספקת שירותי הגנת סייבר מתקדמים להגנה על הרשת הביתית ועל פרטיות המשתמשים. המוצר שפיתחה החברה מתחבר לנתב הביתי ומאפשר לדיירי הבית להשתמש בכל מכשיר חכם המחובר אליו, ללא חשש מחדירה לפרטיות או בעיות אבטחה. כיום מתמקדת בחברה בפיתוח פלטפורמה לספקי שירות אינטרנט קווי וסלולרי. באמצעות הטכנולוגיה הזו יוכלו ספקי שירות בכל העולם להציע שירותי הגנת סייבר מנוהלים ללקוחותיהם ובכך להוסיף ערך משמעותי שהם מספקים למוצרי IoT.

 

תגובות סגורות