חדשות היום

ערכת האימות, ה-Signoff והדיגיטל בזרימה מלאה של Cadence מספקים תוצאות אופטימליות לתהליכי ה-7 ננומטר ב-Cortex של ARM

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הכריזה כי כלי ה-Signoff, הדיגיטל בזרימה מלאה וכן ערכת האימות שלה יתמכו כעת במעבד ה-Cortex A76 החדש של ARM, עבור מחשבים ניידים ופלאפונים. על מנת לזרז את תהליך האימות של המעבד החדש של ARM, קיידנס שחררה ערכת “אימוץ מהיר” ל-7 ננומטר (Rapid Adoption Kit – RAK) המאפשרת ללקוחות לשפר הביצועים, את צריכת ההספק והקטנת שטח ובסופו של דבר לקצר את זמן היציאה אל השוק.

ערכת האימוץ המהיר, עבור מעבדי 7 ננומטר, כוללת תיעוד מקיף המאפשר ללקוחות לבצע אופטימיזציה של זרימת היישומים הדיגיטלית הקיימת של קיידנס באמצעות התכונות העדכניות ביותר להשגת מטרות ה-PPA (Power, Performance, Area). זאת, בעת יצירת התכנונים השונים בשימוש במעבד Cortex A76.

בנוסף, קיידנס עבדה בשיתוף פעולה עם ARM על מנת לוודא כי ערכת האימות תשפר את סך תהליכי האימות והבקרה וכפועל יוצא את התפוקה עבור לקוחות המשתמשים ב-Cortex A76.

“השקת מעבדי ה-Cortex A76 מביאה עמה הזדמנויות רבות לחדשנות בלפטופים, פלאפונים ועוד מחשבים עם שיפורים של 35% בביצועים, שנה אחר שנה”, כך ציין נאנדן נאימפלי (Nandan Nayampally), סגן נשיא לקוחות ב-ARM. “בעזרת התקשורת רציפה עם קיידנס, אנחנו יכולים לספק סביבות פיתוח משופרות המניעות בידול ללקוחותינו והם בתורם מספקים פתרונות אינטליגנטיים”.

“עבדנו בשיתוף מלא עם ARM על מנת להבטיח כי ההטמעה הדיגיטלית שלנו, כלי ה-Signoff וערכת האימות יתמכו ב-Cortex A76 שלהם, על מנת שלקוחות יוכלו לייצר תכנונים חדשניים, ויעילים, למעבדי 7 ננומטר ולהגיע לרמות חדשות של עוצמות וביצועים”. כך ציין ד”ר צ’ין-צ’י טאנג (Chin-Chi Teng), סגן נשיא בחטיבת הדיגיטל וה-Signoff בקיידנס. “ההתקשרות המתמשכת עם ARM תספק למתכנתים ומהנדסי חומרה את הבטחון הדרוש, בשילוב עם טכנולוגיות המאפשרות לפרויקטים להגיע לשוק מהר יותר”.

תגובות סגורות