חדשות היום

התעשייה האווירית הטורקית בחרה בדאסו סיסטמס לפרויקט התעופה הגדול ביותר בטורקיה

דאסו סיסטמס הודיעה כי התעשייה האווירית הטורקית (Turkish Aerospace Industries) בחרה את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE כדי להאיץ את פיתוח מטוסי ה-TF-X, פרויקט פיתוח התעופה החדש והגדול ביותר בטורקיה.

ההחלטה הגיעה בעקבות הערכה מקיפה של הפתרונות הקיימים בשוק ע״י התעשייה האווירית הטורקית והשלמה מוצלחת של הוכחת יכולות. בנוסף, החלטה זו משקפת את מורשת דאסו סיסטמס, בת 30 השנים, הממשיכה להשפיע ולעצב את תעשיית התעופה והחלל העולמית.

התעשייה האווירית הטורקית תשתמש ב- Winning Program, Co-Design to Target, Test to Perform, Ready for Rate  ו-Build to Operate, שהן פתרונות תוכנה לתעשייה המתבססות על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE על מנת לפתח את הדור הבא של מטוסים רב-תכליתיים החל משלב העיצוב וכלה בשלב הייצור. בפרויקט לוקחים חלק יותר מ-2,000 משתתפים מהתעשייה האווירית הטורקית, כאשר גם השותפים והספקים שלה ישתפו פעולה על-ידי הסתמכות על מקור יחיד של נתונים בכל התוכנות הדיגיטליות, ההנדסיות, ההדמיות, הייצור, האנליזה העסקית והפיקוח.

“ההיקף הגודל של תכנית ה-TF-X סיפק לנו הזדמנות לחדשנות. רצינו לבחור בפתרון תוכנה מתאים לפרויקט זה, אשר יאפשר לנו לייעל את התהליך העסקי שלנו ושגם יתאים  לשיטות עבודה מצליחות של תעשייה אווירית”, אמר טמל קוטיל, נשיא ומנכ”ל של התעשייה האווירית הטורקית. “פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס ויישומיה שכנעו אותנו לנקוט בצעד הבא. החברה שלנו תרכוש יכולות נרחבות בעיצוב, פיתוח וייצור בתחום התעופה, ותוכל להוכיח את נחישותה לבצע פרויקטים גדולים.”

“פיתוח מטוסים, הנחשב לסוג הפרויקטים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתעשייה, הולך ונעשה מסובך יותר. כאשר חברות משלבות מערכות וטכנולוגיות מתוחכמות, הן מחפשות דרכים חדשות להמשגה, עיצוב, ייצור, בדיקה, הסמכה ותמיכה במוצרים תוך שיתוף פעולה בין בעלי תפקיד בתחומים שונים וללא קשר למיקום גיאוגרפי שלהם”, אמר דייוויד זיגלר, סגן הנשיא לתעשייה אווירית ובטחון בדאסו סיסטמס. “פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מספקת להם את היכולות הדיגיטליות הנחוצות כדי להאיץ תכניות כאלו בשיעור של עד 50 אחוזים. בעקבות כך, התעשייה האווירית הטורקית יכולה לשפר את הליך קבלת ההחלטות, להפחית סיכונים, ולשכלל את הפיתוח מקצה לקצה שלה.”

 

תגובות סגורות