חדשות היום

מפעיל סלולר אירופאי מוביל בחר ב- ClearSee Network Analytics של אלוט על מנת לחזק את נאמנות הלקוח והגדלת בסיס המנויים

אלוט תקשורת בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות ניתוח רשת ואבטחה חדשניים לספקיות שירות ברחבי העולם, פרסמה היום כי מפעיל סלולר סקנדינבי מוביל,TIER 1 , בחר ב- ClearSee Network Analytics של אלוט לצורך הבנה טובה יותר של פעילות משתמשי הקצה ברשתות סלולריות ונייחות, זאת תוך שימוש בדיווח גמיש ומידע ממוקד. פתרון ClearSee של אלוט יאפשר לאחד ממפעילי הסלולר הבולטים בצפון אירופה לקבל החלטות עסקיות טובות יותר באמצעות אסטרטגיה פנימית משופרת, שיווק, ויכולות תכנון על ידי שימוש בתשתית רשת משופרת.

פתרון ClearSee של אלוט מאפשר למפעילי הסלולר לגשת אל המידע העסקי בזמן אמת מכל היבט, לקבלת שירות משופר בעלות משתלמת, המבוסס על מגוון יישומים, משתמשים, מכשירים, חוויות משתמש (QoE) ורשומות של נתוני אבטחה. באמצעות ניהול ביצועי הרשת ומידת שביעות רצון הלקוח בפתרון אחד, ספקי השירות יכולים למדוד, לעקוב ולשמור את המידע ביעילות תוך שינוי היעדים העסקיים לטובת שיפור יעדי הלקוח.

אלוט נבחרה כספק לנוכח כלי הדיווח בעל הראות הממוקדת, גמישות ומוכנות הפתרונות הווירטואליים. על ידי שימוש בהצעת הנראות, האנליזה והפתרון הווירטואלי של אלוט, מפעילת הסלולר הסקנדינבית תוכל לפעול בצורה טובה, מהירה וחכמה יותר, עבור מנויי הסלולר באמצעות:

  • לוחות תצוגה המנתחים תעבורת רשת מקושרת ואינטראקטיבית בזמן אמת, ומציגים את צריכת רוחב הפס, נפח השימוש, וידאו QoE ועוד;
  • דיווח מרכזי במספר רב של פלטפורמות כדי להגביר את האפקטיביות של טרגוט לקוחות ;
  • גישת שירות עצמי המספקת סט מלא של כלים מבוססי אינטרנט לצורך פישוט כריית נתונים;
  • ארכיטקטורת וירטואליזציה של פונקציית רשת (NFV) בשילוב עם ראייה ממוקדת וממורכזת של הרשת באמצעות בדיקת מנות עמוקה (DPI).

“מפעילי סלולר ניצבים לא רק בפני האתגר להעצים את חווית המשתמשים, אלא גם להגן על המותג שלהם ועל המוניטין שלו”, אמר רונן פריאל, סמנכ”ל תחום פיתוח מוצר באלוט. “על מנת להתגבר על מכשול זה, ספקי השירות צריכים כלי מודיעין רשת אקטיבי. כלי ה- ClearSee Network Analytics של אלוט מאפשר לספק את הצורך הזה בעזרת תמהיל טכנולוגיה ייחודי לצורך הבנה עמוקה יותר של התנהגות משתמש הקצה וראות של הרשת”.

בתמונה מעלה: ארז ענתבי מנכ”ל אלוט

תגובות סגורות