ממיר Sigma-Delta A/D טביעת רגל יחידה הניתנת להתאמה ולשימוש חוזר של השגת נתונים לביצועי AC & DC

חברת Analog Devices, Inc. הציגה היום את מכשיר ה- AD7768-1, בעל הספק נמוך, ביצועים גבוהים. זהו Sigma-Delta בעל ערוץ יחיד של 24 סיביות (ΣΔ) A/D להמרה מדויקת של אותות AC ו- DC. ה- AD7768-1 מאפשר פתרונות יעילים לניטור מצב בתחזוקת ניבוי (רטט ואיכות חשמל), בדיקת אודיו, אקוסטיקה, מבנה וציוד ומאפשר בדיקה מודולרית אוטומטית. מתאים גם ליישומים רפואיים כגון EEG קליני / EMG / ECG.

ה- AD7768-1 מספק טביעת רגל יחידה הניתנת להתאמה ולשימוש חוזר, ומבססת את תקן התעשייה החדש בשילוב ביצועי AC ו-DC. הדבר מאפשר למתכנני מערכות מכשור תעשייתי שימוש חוזר של שרשרת הרכישה המרכזית מה שיכול לשרת משתני מדידה רבים, ביישומי ערוצים מבודדים ולא מבודדים. ממיר יחיד המשרת מגוון פלטפורמות ציוד, נקודות ביצוע וטווחי מדידה מפחית את מספר עיצובי הייחוס ומפחית עלויות וזמן לשווק.

ה- AD7768-1 כולל מתח סולמי מסוג ΣΔ ומסנן דיגיטלי המאפשרים מדידה מסונכרנת ואמינות גבוהה של אותות AC ו- DC במכשירים. בעזרת התפוקה הגבוהה ורוחב פס הקלט של 110.8kHz של ה- AD7768-1 יכול לספק הקטנת עלויות והפחתת משכי זמן, כמו גם שיפור איכות ושלמות מדידות הבדיקה.

ה- AD7768-1 מציע יכולות סינון דיגיטליות מקיפות, שניתן לבחור ביניהן על מנת לתת מענה על מגוון רחב של דרישות מערכות למדידת טווח תדירות גבוהה ודיוק מדידת קלט DC במתח נמוך. הADC מספק גם באפר נטען מראש המשולב לכל קלט אנלוגי, מה שמפשט במידה ניכרת את עיצוב ותכנון המעגל החיצוני. קלט באפר מלא מספק קלט השהיית קלט גבוהה עבור כל התייחסות חיצונית.

 

תגובות סגורות