חדשות היום

שמעון אלקבץ מונה למנכ”ל Accenture ישראל

שמעון אלקבץ מונה למנכ”ל Accenture  ישראל, המהווה חלק מחברת היעוץ והאינטגרציה המובילה בעולם. אלקבץ הצטרף ל-  Accenture כדי להוביל את מגזר התעשייה, ולנהל את אחד מלקוחות הדגל של החברה, ברמה גלובלית. אלקבץ ימשיך בתפקידו כמוביל מגזר התעשייה לצד תפקידו כמנכ”ל הסניף הישראלי.

“יעקב בן אדיבה עשה עבודה מצויינת. בימי כהונתו Accenture העולמית השקיעה  למעלה מ- 40 מיליון דולר בשוק הישראלי, רכשה את חברת מגלן ב- 2016, הקימה מרכז פיתוח בתחום הסייבר סקיוריטי, השקיעה בסטארט-אפים ופיתחה מודלים לטיפוח סטארט-אפים, השקיעה בתחום הבנקאות הפתוחה ועוד” אומר אלקבץ.

“אני מקווה להיכנס לנעליים הגדולות שהוא מותיר אחריו ולהמשיך את המומנטום החזק שלנו בשוק. בתוקף זה, אני מתכוון להשקיע בפעילות המו”פ שלנו באמצעות    Accenture Labs   ו- Accenture Venture ולהרחיב אותה לתחומים נוספים, מלבד סייבר. כמו כן, אני מתכנן  להמשיך ולהצמיח את החברה להישגים חדשים ולהוביל את  התחום של ביצוע פרויקטים, בחזית הטכנולוגיה, בתחומים החמים ביותר, ביניהם:Digital Transformation, Sales Force, S4Hana, AI, Blockchain, RPA, Advance Analytics, Multi Speed IT ועוד, תוך הסתמכות על הניסיון והידע הבינלאומי של החברה, עם שימת דגש על יצירת ערך עסקי גבוה ללקוח וצמצום הסיכונים.”

אלקבץ התחיל את הקריירה שלו בסניף של Accenture בדרום אפריקה, שם עבד 7 שנים. עם חזרתו ארצה ביצע תפקידים שונים במספר חברות בתעשייה ובהן קונתהל,  שלימים נרכשה על ידי חברת נס.  בתפקידו האחרון שימש כסמנכ״ל מגזר התקשרות בנס. היה שותף בחברת הייעוץ שטראוס אסטרטגיה, שותף בקרן פרטית להשקעות בהייטק, ולפני 5 שנים שב ל- Accenture, הפעם לסניף הישראלי על מנת להוביל את המגזר התעשייתי.

Accenture ישראל מתמקדת בלקוחות האנטרפרייז בשוק, ובין לקוחות החברה, בהווה ובעבר, ניתן למצוא את טבע, בנק הפועלים, בנק לאומי, אדמה, מי עדן, צים, חברת החשמל, יוניליבר, תנובה, SES, סלקום ועוד.

 

תגובות סגורות