VISA הכריזה על השקעה ב-Behalf בכדי לתמוך במימון לעסקים קטנים

  • Behalf תאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לשלם לשותפיה הסוחרים בעזרת הכרטיס הווירטואלי של Visa
  •  ההשקעה מהווה חלק מתוכנית השקעות ה-Fintech האירופית של VISA בסכום של 100 מיליון דולר

תל אביב, ישראל Visa (NYSE: V) הכריזה היום על השקעה ושיתוף פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי Behalf בכדי לתמוך בצמיחתם של עסקים קטנים דרך מימון והון קל להשגה. Behalf מעניקה מימון עסקי לעסקים קטנים שמאפשר גמישות פיננסית בנקודת רכישת סחורה לעסק שלהם.

כחלק מההשקעה של Visa ב- Behalf, Visa תציע ללקוחות העסקיים של Behalf פתרון תשלום באמצעות כרטיס אשראי וירטואלי אשר מעניק אשראי מיידי לרכישות העסקיות שלהם. הפתרון יושק בתחילה בארצות הברית, עם תוכנית להתרחב לשווקים נוספים בחודשים הקרובים.

השותפות הזו היא חלק מאסטרטגיה גלובלית של Visa להפוך את המוצרים והיכולות שלה לנגישים יותר לעסקים קטנים, דרך שיתופי פעולה עם סטארט-אפים וחברות Fintech אשר עוסקות בעיצוב מחדש ושיפור חוויות התשלומים המסחריים. ההשקעה הינה חלק מתוכנית Visa להשקיע עד 100 מיליון דולר בחברות FinTech באירופה, כפי שהודיעה שרלוט הוג, מנכ”לית Visa באירופה בכנס Money 20/20” באמסטרדם.

Behalf” מראה מחויבות להגדיל את כוח הקנייה של עסקים קטנים באמצעות תשלומים דיגיטליים המאפשרים חווית רכישה יותר נוחה, מהירה ומאובטחת”, אמר דיוויד סיימון, ראש תחום גלובלי לעסקים קטנים ובינוניים ב- Visa. “שותפות זו היא דוגמא מצוינת לאופן בו Visa משתפת פעולה עם חברות Fintech כדי לשפר חוויות תשלום דיגיטליות ולהביא לשווקים פתרונות חדשים הנותנים מענה לאתגרים קיימים של עסקים קטנים”.

“הפלטפורמה של Behalf מציעה לעסקים קטנים מימון זמין ובר השגה . רשת השותפים שלנו משלבת את המוצר של Behalf כחלק אינטגראלי בחוויית המסחר האלקטרוני. מתן אופציות מימון גמישות ברגע התשלום מעניק ללקוחות עסקיים כוח קנייה רב יותר”, אמר בנג’י פיינברג, מנכ”ל Behalf. “אנחנו גאים לחבור אל Visa בכדי להפוך רכישות לפשוטות יותר. אני נרגש מההזדמנויות שצופן לנו העתיד”.

שחר פרידמן, מנהל מרכז החדשנות של Visa בישראל, אמר: “עסקים קטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה העולמית, ו-Visa מחויבת לאפשר חוויות תשלום חדשות ללקוחות העסקיים  החשובים הללו. השותפות היא תוצאה של העבודה של מרכז החדשנות של Visa  בישראל עם עולם הסטארטאפים הדינאמי כדי להביא את הכוח ויכולות של רשת Visa הגלובאלית VisaNet לחברות צעירות ומבטיחות כגון Behalf.

ההשקעה ב- Behalfהיא ההשקעה הראשונה של Visa בחברת סטארט-אפ ישראלית. ההשקעה מגיעה לאחר השקת מרכז החדשנות של Visa בלב תל אביב באביב 2018.

בכדי להבין לעומק כיצד עסקים קטנים מתקיימים היום בעידן המסחר הדיגיטלי, Visa, בצוותא עם חברות מרכזיות נוספות בתעשייה השיקו את המדריך Digital Transformations of SMBs: The Future of Commerce, אשר מהווה מבט ראשוני הסוקר את האתגרים וההזדמנויות אשר הבעלים של חברות בינוניות וקטנות עוסקים בהם בעולם ההופך ליותר דיגיטלי.

בתמונה: שחר פרידמן

תגובות סגורות