חדשות היום

חברת שירותי האנרגיה Centrica משקיעה  בחברת הסייבר הישראלית אינדג’י (Indegy)

מאז תחילת פעילותה בישראל ב-2018, זו השקעה שנייה של קרן ההשקעות Centrica Innovations, לאחר שהשקיעה בסטארטאפ הישראלי Driivz

חברת שירותי האנרגיה הבינלאומית Centrica plc הודיעה היום על השקעה בחברת אבטחת הסייבר הישראלית אינדג’י (Indegy), כחלק מסבב גיוס של 18 מיליון דולר. אינדג’י שהוקמה ב-2014 היא חברה מובילה בתחום אבטחת הסייבר לחברות תעשייתיות. המערכת שפיתחה מספקת שקיפות ושליטה על מערכות תשתית ותעשייה במטרה להגן עליהן מפני איומי סייבר.

הפתרון של אינדג’י תוכנן לזהות אנומליות במערכות שליטה תעשייתיות, והוא עושה שימוש בטכנולוגיית למידת מכונה כדי לנתח ולהתריע בפני המשתמשים על פעילות חשודה ברשת שלהם, ללא כל השפעה על תפעול המערכות.

ההשקעה של Centrica בוצעה באמצעות Centrica Innovations, קרן ההשקעות של החברה אשר הוקמה בשנת 2017, במטרה לזהות, לטפח ולהאיץ הגעה לשוק של טכנולוגיות בעלות פוטנציאל לשנות את הדרך בה אנו חיים, עובדים ומתניידים. את פעילות הקרן בישראל מוביל עידן מור.

ההשקעה בוצעה בשיתוף פעולה עם חטיבת Centrica Business Solutions, המספקת לצרכני אנרגיה גדולים פתרונות מקצה-לקצה שמסייעים לשפר את ניהול הביצועים והעלויות, ולייצר הזדמנויות צמיחה חדשות.

קריסטוף דפרט, מנהל מיזמים ב-Centrica Innovation – “אינדג’י פיתחה מערכת מרשימה של מוצרים שיעזרו להגן על מערכות תעשייתיות במגוון תחומים הכוללים אנרגיה, מים, ייצור ופרמצבטיקה. אנו מצפים לעבוד עם הצוות במסגרת החיפוש שלנו אחר פתרונות אבטחה אופטימליים למערכות הפצת אנרגיה”.

יניב ורדי, מנהל אזורי, Centrica Business Solutions – “ארגונים מאמצים כיום גישה אסטרטגית יותר ביחס לאנרגיה שלהם ומחפשים דרכים לשפר את החוסן שלהם כנגד איומים על אספקת האנרגיה וכנגד גורמים חיצוניים כמו פושעי סייבר. בעולם שהופך מקושר יותר ויותר, ההשקעה באינדיג’י מהווה עבורנו צעד נוסף וחשוב בפיתוח היצע הפתרונות ללקוחותינו, אשר מתבסס על פורטפוליו הפתרונות הקיים של Centrica לניהול אנרגיה “.

בתמונה של יניב ורדי המצוטט בהודעה של Centrica (קרדיט צילום: קרן גפני).

תגובות סגורות