חדשות היום

Bringg ממנה את גיא בלוך למנכ”ל החברה

עם שיתופי הפעולה החדשים עם ענקיות כמו וולמארט ומקדונלד’ס/Arcos Dorados (הזכיין העצמאי הגדול ביותר), חברת הסטרטאפ הישראלית מתמקדת בהרחבה של פעילותה הגלובלית

ברינגג (Bringg), חברת הסטרטאפ הישראלית המפתחת פלטפורמה טכנולוגית לניהול מערכי לוגיסטיקה ומשלוחים מורכבים, מודיעה שדירקטוריון החברה מינה את גיא בלוך כמנהלה הכללי של החברה וחבר בדירקטוריון.

בלוך מביא עימו ניסיון רב שנים בחברות בצמיחה מהירה, דבר שיסייע בהובלת ברינגג בזמן ההתרחבות המשמעותית  הצפויה בפעילותה הגלובלית. בשש השנים האחרונות כיהן בלוך בתפקידי מפתח ב- Splunk (Nasdaq: SPLK), המפתחת כלים טכנולוגיים לניתוח נתוני ענק ו Machine data, כאשר בתפקידו האחרון הוא שימש כמנהל (COO) של אזור אירופה, אפריקה והמזה”ת (EMEA). לפני כן כיהן בתפקידי הנהגה שונים ב- HP Enterprise, Mercury Interactive ו- Appilog.

המינוי בא על רקע הצמיחה המהירה הצפויה בחברה בעקבות הדרישה הגוברת למוצרים שלה, כגון השקת שירות המשלוחים החדש של Walmart המבוסס על טכנולוגיה של ברינגג, וצירופה של Arcos Dorados, זכיינית מקדונלד’ס העצמאית הגדולה בעולם, למעגל לקוחות החברה. צרכנים ועסקים כאחד מצפים כיום למשלוחים מהירים ונוחים, ולכן יש צורך דחוף בפתרון טכנולוגי שיאפשר לחברות להקים ולנהל מערכי משלוחים בלי לוותר על שליטה מלאה בקשרים עם הלקוחות והשותפים שלהם.

בלוך התייחס למינוי ואמר: “אני שמח להצטרף למשפחת ברינגג. ההתפתחות המהירה אותה חווה החברה היא עדות לעבודה המדהימה של הצוותים שלנו בתל אביב, שיקגו, ניו יורק ולונדון, שמסייעים לארגונים ברחבי העולם לספק ללקוחותיהם חווית משלוח אולטימטיבית, לייעל את פעילות המשלוחים שלהם, ולהשיג מצוינות לוגיסטית.” עוד הוסיף בלוך “החברה בתקופה של הרחבה מהירה בה אנחנו חייבים לקבע את מעמדה כפתרון המוביל ללוגיסטיקת משלוחים עבור חברות גדולות, אלה שיש להן צי שליחויות משלהן, אלה שעובדות עם חברות שליחויות חיצוניות, ואלה שמשלבות את שני דרכי המשלוח האלו”.

ליאור שיאון, שותף מייסד ומנהל הטכנולוגיות של ברינגג אמר: “חלק מהחברות הגדולות בעולם, ביניהם קמעונאים גדולים, מותגים בינלאומיים, רשתות מסעדות וחברות לוגיסטיקה, כבר משתמשות בטכנולוגיה המתקדמת שלנו. אני שמח שגיא מצטרף אלינו ומצפה לעבוד איתו בתקופה בה אנו מבססים את מעמדנו כחברה הגלובלית המובילה בתחום ניהול הלוגיסטיקה והמשלוחים. הניסיון שלו בבניית צוותים בארגונים שנמצאים בתהליכי צמיחה מואצת, יסייע לנו מאד בשלב בו אנו נמצאים ולקראת הצעדים הגדולים הבאים בהתפתחות שלנו”.

ברינגג היא חברה ישראלית המפתחת את הפלטפורמה המתקדמת בעולם לניהול מערכי לוגיסטיקה ומשלוחים מורכבים בשביל ארגונים גדולים. כמה מהמותגים הידועים ביותר בעולם במעל ל-50 מדינות משתמשים בפלטפורמת ה-SaaS של ברינגג כדי לשלוט בדרך היעילה ביותר ובזמן אמיתי בציי ההובלה והשילוח שלהם, ולהשיג מצוינות לוגיסטית לאורך כל מערך המשלוחים שלהם.

חברות מובילות מתחום הקמעונאות, מוצרי צרכנים, מסעדנות, לוגיסטיקה ושירותים סומכות על ברינגג לספק חוויות משלוח אולטימטיביות ללקוחותיהם, לייעל את פעילות המשלוחים שלהם, ולאפשר אלסטיות לוגיסטית מלאה בין מודלים שונים של משלוחים. על ידי שימוש בטכנולוגיה של ברינגג, הם יוצרים מערכת יעילה וכדאית המאזנת בין הצרכים השונים של כל המשתתפים באקוסיסטם הלוגיסטי של החברה – החל מרמת ההנהלה, דרך הצוותים בשטח ועד ללקוח הסופי.

Bringg ממנה את גיא בלוך למנכ"ל החברה

תגובות סגורות