כשאופנה פוגשת טכנולוגיה: שיתוף הפעולה בין מעצב האופנה ריצ׳ארד קווין ו- Epson נמשך גם ב-London Fashion Week 2018

שיתוף הפעולה בין מעצב האופנה הבריטי הידוע, ריצ׳ארד קווין ובין חברת ההדמיה Epson, הוא כבר סוד ידוע בתעשייה. המעצב גאה לספר ולגלות בכל הזדמנות כי הבגדים והאקססוריז שהוא מציג לראווה על מיטב המסלולים בעולם הודפסו באמצעות מדפסות הטקסטיל (SureColor) של Epson. בשבוע האופנה בלונדון, שנערך לא מכבר, עלה שיתוף הפעולה מדרגה נוספת: התצוגה שחשפה את הקולקציה החדשה של קווין לשנת 2019 נערכה על רקע הקרנות ענק (VideoMapping) בתלת מימד, כשלמשימת ההקרנה גויסו מקרני העל של חברת Epson.

״הקהל הישראל כבר נחשף ליכולות שלנו בהפקות הענק של ההקרנות בתחת מימד על חומות ירושלים ומיצגי התלת מימד המדהימים בשדרות רוטשילד בתל אביב ביום העצמאות״, אומר קובי כהן, מנהל תחום ההקרנה ב-Epson ישראל. ״הצופים בתצוגה בלונדון יכלו להתרשם מהיכולות של מקרן לייזר EB-L25000U  כמו גם מקרני ה-EB-L1755U שיצרו את האווירה המאוד דרמטית לכל אורך ההשקה״.

קווין, שזכה באחרונה מדי המלכה אליזבת בתואר מעצב השנה, מדפיס את כל בדי הטקסטיל המשמשים אותו על המדפסות של Epson. ״השימוש בטכנולוגיות החדשות מאפשר לי להשתולל עם התוצאות וליצור עיצובים וצבעים שקשה להשיגם באמצעים אחרים״, אמר קווין והדגיש שזו הפעם הראשונה בה שולבו טכנולוגיות הדפסה והקרנה במסגרת התצוגות שלו. ״זו בהחלט הייתה הדגמה לדרך בה Epson דוחפת את הטכנולוגיות שלה עד לקצה… יש כוח ממשי בהדפסה דיגיטלית שנותן לי וללקוחות שלי גמישות מקסימלית וחופש לעצב, לתכנן ולהדפיס בלי מגבלות. אני יכול כיום לא רק להדפיס בדים במהדורות מוגבלות, אלא גם טפטים לקירות, כיסויי מיטה ואפילו אריזות נייר למתנות – והכל תחת קורת גג אחד״.

 

תגובות סגורות